Skravletråd

Noen som har kjent på livmortappen i det siste? Synes min kjennes veldig åpen ut! :confused::eek:
 
Noen som har kjent på livmortappen i det siste? Synes min kjennes veldig åpen ut! :confused::eek:
Den har jeg slutta å ta på:) Men for to dager siden var den veldig avlang, glatt og hard. Turte ikke pelle borti åpningen i tilfelle jeg var gravid hehe
 
Noen som har kjent på livmortappen i det siste? Synes min kjennes veldig åpen ut! :confused::eek:

Ikke ta så mye på den a...:shy: Nå som du er gravid er det best å holde seg litt unna....
 

Hehe, ikke lett å bare slutte med det. Mister liksom litt kontrollen. Men ser jo at nå må det bare være mest mulig i fred. :) Godt jeg har dere her inne. Ganske betryggende, verken jeg eller mannen har gjort dette før og vi er ganske n00bs :p
 
Her kommer jeg til å slite med å holde meg unna spekemat... det er jo sååå godt på brødskiva..

Jeg var gravid i fjor og holdt meg unna spekemat, men jeg er ganske sikker på at i slutten av svangerskapet mitt da så endra tine sine utsagn om dette, og sa at deres salami iallefall var trygge for gravide.
 
Hehe, ikke lett å bare slutte med det. Mister liksom litt kontrollen. Men ser jo at nå må det bare være mest mulig i fred. :) Godt jeg har dere her inne. Ganske betryggende, verken jeg eller mannen har gjort dette før og vi er ganske n00bs :p

Åh, jeg skjønner deg så godt!! Jeg tester daglig av den grunn og er helt avhengig! :hilarious::hilarious:
 
Hei! Ny skravletråd. Her kan vi vel diskutere alt av småtteri og tanker...

Først ute med dagens gangene tanke... Åå, trodde jeg liksom skulle slå meg litt mer til ro så fort fikk positiv test... Men nei, nå er jeg dritstressa for at jeg skal aborterte. Tenker at det er jo så vanlig, og ingen ting er sikkert før uke 12, da kan jeg begynne å senke skuldrene... Men kan jo ikke ha det sånn i 8 uker til...

Noen ganger skulle jeg ønske at jeg bare kunne legge ting litt fra meg...

Jeg er så enig med deg! Jeg er også første gangs gravid og jeg vil bare at uke 12 skal komme med en gang. Jeg er 5+4 nå og gleder meg til uke 6 og uke 7 og uke 8 osv !! Haha! Er så spent! Gleder meg til mer av symptomer, og alt som kommer med! Tanken på å miste er uaktuell nå. Jeg er 22 år og tenker at jeg ligger kanskje ikke så høyt på den listen uansett og i alle fall ikke nnår jeg ikke har vert gravid før, da er sjansen ganske liten!
 
Jeg er så enig med deg! Jeg er også første gangs gravid og jeg vil bare at uke 12 skal komme med en gang. Jeg er 5+4 nå og gleder meg til uke 6 og uke 7 og uke 8 osv !! Haha! Er så spent! Gleder meg til mer av symptomer, og alt som kommer med! Tanken på å miste er uaktuell nå. Jeg er 22 år og tenker at jeg ligger kanskje ikke så høyt på den listen uansett og i alle fall ikke nnår jeg ikke har vert gravid før, da er sjansen ganske liten!
Hallo :happy: Samme her, gleder meg til uke 12. Men ser ikke frem til symptomene. Så langt du er på vei, har du termin i juni eller juli?:D:D
 
Da har jeg gjort min første "pregnancy workout" hihi! Søkte på YouTube og tok en styrkeøkt samme med en instruktør på skjermen. Var usikker på hva som jeg skal fokuserer på, men nå har jeg fått noen verktøy i kassa til jeg skal på treningsstudioet. Pleier å trene ca 2-3 ganger i uka.

Noen andre som trener og har lagt om treningsprogrammet sitt?
 
Hallo :happy: Samme her, gleder meg til uke 12. Men ser ikke frem til symptomene. Så langt du er på vei, har du termin i juni eller juli?:D:D

Jeg gleder meg :D hihi! Jeg vet faktisk ikke helt når jeg har termin da vi bestemte oss for å prøve for kanskje 6 uker siden :p Så jeg har ikke telt noe syklus eller noen ting jeg. Men regner med rundt slutten av juni begynnelsen av juli :D Når har du termin?
 
I dag i lunsjen på jobb åpnet jeg en ny hamburgerryggpakke (går ut på dato 1.11). Jeg synes den lukta skikkelig humbug! Fikk alle rundt lunsjbordet til å lukte på den, og ingen andre reagerte og sa den var det bare å spise... Jeg nesten brakk meg, og greide nesten ikke spise den. Har spist hamburgerrygg hver dag på jobb de månedene... Rart at jeg først reagerer på det nå :/ Kan det være fordi jeg er gravid? Spiste litt. Håper virkelig ikke den VAR dårlig!!
 
I dag i lunsjen på jobb åpnet jeg en ny hamburgerryggpakke (går ut på dato 1.11). Jeg synes den lukta skikkelig humbug! Fikk alle rundt lunsjbordet til å lukte på den, og ingen andre reagerte og sa den var det bare å spise... Jeg nesten brakk meg, og greide nesten ikke spise den. Har spist hamburgerrygg hver dag på jobb de månedene... Rart at jeg først reagerer på det nå :/ Kan det være fordi jeg er gravid? Spiste litt. Håper virkelig ikke den VAR dårlig!!
Hehe ja. Helt vanlig:)
 
Litt hjelp? :) Jeg aner ikke hvordan jeg skal regne ut hvor langt jeg er på vei. Tar dere bare fra siste mens..?
Jeg mener, jeg vet når EL var pga cbfm, og at jeg har ca en mer 35 dagers syklus, ikke 28.
Hvordan regner dere det ut? :p Legen kommer nok bare til og ta fra siste mens uansett, haha.
 
I dag i lunsjen på jobb åpnet jeg en ny hamburgerryggpakke (går ut på dato 1.11). Jeg synes den lukta skikkelig humbug! Fikk alle rundt lunsjbordet til å lukte på den, og ingen andre reagerte og sa den var det bare å spise... Jeg nesten brakk meg, og greide nesten ikke spise den. Har spist hamburgerrygg hver dag på jobb de månedene... Rart at jeg først reagerer på det nå :/ Kan det være fordi jeg er gravid? Spiste litt. Håper virkelig ikke den VAR dårlig!!

Trolig så var den ikke dårlig, men sånn er det med preggo nose:hilarious::hilarious:
 
Litt hjelp? :) Jeg aner ikke hvordan jeg skal regne ut hvor langt jeg er på vei. Tar dere bare fra siste mens..?
Jeg mener, jeg vet når EL var pga cbfm, og at jeg har ca en mer 35 dagers syklus, ikke 28.
Hvordan regner dere det ut? :p Legen kommer nok bare til og ta fra siste mens uansett, haha.

Ja, legen/jordmor som fyller ut helsekort kommer bare til å gå ut i fra første dag til siste mens. Men er er jo ikke noe i veien for at du har den andre datoen i bakhodet. Jeg gjør det sånn. Går "offisielt" ut med menstermin, men holder en knapp på EL termin som er to dager etter :) Plotter inn første dag av siste mens eller EL datoen på babyverdens terminkalkulator. Den går ut i fra at et svangerskap er 40+3 dager, så jeg trekker fra en dag siden jeg vet at der jeg skal føde går ut i fra 40+2 :)
 
Litt hjelp? :) Jeg aner ikke hvordan jeg skal regne ut hvor langt jeg er på vei. Tar dere bare fra siste mens..?
Jeg mener, jeg vet når EL var pga cbfm, og at jeg har ca en mer 35 dagers syklus, ikke 28.
Hvordan regner dere det ut? :p Legen kommer nok bare til og ta fra siste mens uansett, haha.
Min siste syklus var
Litt hjelp? :) Jeg aner ikke hvordan jeg skal regne ut hvor langt jeg er på vei. Tar dere bare fra siste mens..?
Jeg mener, jeg vet når EL var pga cbfm, og at jeg har ca en mer 35 dagers syklus, ikke 28.
Hvordan regner dere det ut? :p Legen kommer nok bare til og ta fra siste mens uansett, haha.
Jeg hadde veldig lang syklus forrige periode ettersom jeg sluttet på pillen i slutten av juli. Forrige syklus ville vært 46 dager dersom jeg ikke hadde blitt gravid. Jeg la derfor til grunn EL dagen på babyverden sin kalkulator. Legen vil jo legge til grunn at jeg er 7+1 på vei, mens mine beregninger tilsier 4+4 da jeg vet ca (+-1 dag) når EL var..:D
 
Hvordan kan man slette innlegg dersom de publiseres 2 ganger???:arghh::p Skulle hatt opplæring i forumet.. Hehe
 
Back
Topp