Skravletråd!!

Vi bestilte oss tur til New York i dag! Drar i februar :D Med full mulighet for avbestilling i tilfelle dårlig form...!
Ååå så herli! Vi har alltid reist på ferie i februar, men har vært for å kjøre snowboard, så denne gangen utgår det. Trur nok ikke vi blir å ha råd til å reise uansett med alt som må kjøpes inn. Må nok investere i ny bil også, såehh blir nok stramt i økonomien i tia framover.
 
Jeg er 4+2 i dag. Fikk positiv test på mandag :) nøyaktig to måneder etter uttak av spiral og kun en pp.
Blir min tredje, mens samboeren sin første.
Han har tatt i mot endel babyer på jobb, men gleder seg nok mest til å ta i mot sin egen:)
Håper alt går bra med oss alle i juni. Jeg merker jeg ikke klarer å glede meg helt enda
 
Jeg er 4+2 i dag. Fikk positiv test på mandag :) nøyaktig to måneder etter uttak av spiral og kun en pp.
Blir min tredje, mens samboeren sin første.
Han har tatt i mot endel babyer på jobb, men gleder seg nok mest til å ta i mot sin egen:)
Håper alt går bra med oss alle i juni. Jeg merker jeg ikke klarer å glede meg helt enda
Aj! Spennende! Du har vel en ganske god formening om hva du har å se frem til i en fødsel da tenker jeg :)
 
Merkelig hvor fort kroppen reagerer når det er gang nr 2?? Oppblåst, kjempesulten og kvalm hvis jeg ikke spiser støtt, og har allerede før positiv test kjent vondt bekken!?!
Jaja, får ta alt nå og bli tidligere ferdig med det ;)
 
I dag lukta plutselig parfymen til ho eine på jobb helt grusomt! Bare å holde avstand :p
 
har sovet siden kl 21. kvalmen og kaster opp har tatt meg skikklog.plutslig husket eg kor forfedlig eg hadde det den første tiden me de andre. kaster opp daglig å kvalm. håper denne gang det går over.
 
har sovet siden kl 21. kvalmen og kaster opp har tatt meg skikklog.plutslig husket eg kor forfedlig eg hadde det den første tiden me de andre. kaster opp daglig å kvalm. håper denne gang det går over.
Huff! Må være tungt! Foreløpig så e æ e bare kvalm, og har ikke kasta opp. Håpe virkelig at æ slipp det...! Stoppet det etterhvert i de andre svangerskapene dine?
 
Vi bestilte oss tur til New York i dag! Drar i februar :D Med full mulighet for avbestilling i tilfelle dårlig form...!

Så heldig! Var der sist jeg var gravid og var like langt på vei som du kommer til å være. Det gikk veldig fint, men ble lite shopping til meg selv da :p
 
I dag lukta plutselig parfymen til ho eine på jobb helt grusomt! Bare å holde avstand :p
Jeg er glad de jeg jobber med bare bruker deo :p Kuttet parfyme selv på jobb etter å ha tenkt over hvor ille det er å sitte på kontor med ufrivillig parfymelukt.
 
Huff! Må være tungt! Foreløpig så e æ e bare kvalm, og har ikke kasta opp. Håpe virkelig at æ slipp det...! Stoppet det etterhvert i de andre svangerskapene dine?
med guttesvangerskapene var eg ikke så dårlig
Huff! Må være tungt! Foreløpig så e æ e bare kvalm, og har ikke kasta opp. Håpe virkelig at æ slipp det...! Stoppet det etterhvert i de andre svangerskapene dine?
det har avtatt litt når d va gutt eg ventet. med jente så begynte d tidlig å gå seg til etter eg hadde født. hsr en liten mistanke om jente siden eg e så dårlig spennende å se når den tid kommer
 
Vi bestilte oss tur til New York i dag! Drar i februar :D Med full mulighet for avbestilling i tilfelle dårlig form...!

Samme her :happy: vi reiser i November, så jeg krysser fingrene veldig hardt for at jeg ikke skal være så alt for kvalm eller ha bekkenplager ;)
 
I dag skal vi på lang fjelltur. Får håpe kvalmen hold sæ borte i dag, eller så blir det nok en veldig lang dag!! Kos dokker masse i helga alle sammen :)
 
Sitter her på Hamar, jobber med skolearbeid og spiser godis til den store gullmedalje.. begynner å bekymre meg for vekta igjen.. :p (gikk opp 20 kg. Med første)..
 
Back
Topp