Skravletråd!!

Jeg tror babyen har fått tak i en spade eller noe, og prøver å grave seg ut i litt forskjellige retninger. Men sånn ellers så skjer det veldig lite :)
Her kjenner jeg ofte en fot eller at hun stikker ut rumpa. Ubehagelig følelse nå som hun er så stor [emoji4]
 
Jeg trodde jeg hadde hatt nedpress tidligere, men nå vet jeg at jeg ikke har hatt det.. De siste to dagene har det kjentes ut som han er på vei ut rompa..! Krysser alt jeg har for at det har noe nytte for seg og at han stadig kommer lenger ned.
 
Drømte at jeg skulle føde i natt. Våknet med litt murringer så det var vel derfor.
Men jeg henger meg sånn opp i termindato!
Jeg har termin i juni, kan jo ikke føde i mai da! Og jeg er "bare" 39+2, det er jo alt for tidlig å føde nå! Jaaaa!
 
Jeg er forberedt på at alle kommer til å snike i køen foran meg.. [emoji17]
 
Drømte at jeg skulle føde i natt. Våknet med litt murringer så det var vel derfor.
Men jeg henger meg sånn opp i termindato!
Jeg har termin i juni, kan jo ikke føde i mai da! Og jeg er "bare" 39+2, det er jo alt for tidlig å føde nå! Jaaaa!

Sånn tenkte jeg sist og, 39+2 på kvelden starta riene hehe
 
Jeg har erfaring med det fra sist. Er sikkert dømt til å gå overtid og bli satt i gang hver gang [emoji17] Blir så deppa av å tenke på det for det er det siste jeg vil..
 
Hvordan har dere hatt det i pinsen? [emoji4] Flere enn meg som gleder seg til hverdag igjen i morgen?
 
Hvordan har dere hatt det i pinsen? [emoji4] Flere enn meg som gleder seg til hverdag igjen i morgen?

Ja, jeg gleder meg! Fælt å si, men bekkenet er så trøblete. Har så dårlig samvittighet for 2-åringen. Orker jo nesten ikke leke med henne. Så derfor gleder jeg meg til i morgen og at hun får masse lek og gøy i barnehagen.

Hvordan går det med deg? :)
 
Ja, jeg gleder meg! Fælt å si, men bekkenet er så trøblete. Har så dårlig samvittighet for 2-åringen. Orker jo nesten ikke leke med henne. Så derfor gleder jeg meg til i morgen og at hun får masse lek og gøy i barnehagen.

Hvordan går det med deg? :)

Jeg kjenner også at kroppen ikke takler å være mamma til en 2-åring akkurat nå. Har begynt å bli mer og mer plaget i bekkenet selv. Hadde ikke slike plager forrige gang. Tror det er en nerve i klem. Til tider klarer jeg ikke gå eller f.eks. sitte på do. Smertene er ganske intense. Håper det hjelper nå når jeg får hvilt meg på dagtid igjen [emoji4]
 
Hvordan har dere hatt det i pinsen? [emoji4] Flere enn meg som gleder seg til hverdag igjen i morgen?

Absolutt ikke! Lillemor er på besøk hos sine besteforeldre, så her er det rolig. Hun dro i går, men vi har kost oss sammen hele familien. Men det viktigste er at mannen har fri, så det blir mindre stress på meg.
Vi har bare slappet av i varmen og gjort ingenting mens vi har prøvd å overtale lille i magen til å komme ut ^^
Fånyttes, her skjer det ingenting!
Har kontroll i morgen og jeg vil ikke dra! Er så kjipt liksom. Kontrollere urin og blodtrykk, og så sjekke baby i magen. Som alltid gjør så vondt, for det er jo nærmest umulig å komme seg opp fra de benkene! Og med nerven som plager meg må alle bevegelser planlegges, og det er litt av et puslespill.
Men jeg skjønner godt at du gleder deg til hverdagen når du ikke føler at du strekker til <3 Jeg kjenner litt på det selv, men lillemor er jo 5 og klarer så mye selv.
 
Prøver å overtale lille til å komme ut å hilse på oss her også,men til ingen nytte. Han trives litt for godt der inne. Men til gjengjeld har jeg modningstegn. Så får nok bare smøre meg med tålmodighet jeg å. Hater virkelig å gå å vente,så blir jeg sliten av alle modningstegna, skal på kontroll i morgen,da er det ny runde med modningsakupunktur også skal jeg høre om jordmor kan strippe meg.
 
Jeg kjenner også at kroppen ikke takler å være mamma til en 2-åring akkurat nå. Har begynt å bli mer og mer plaget i bekkenet selv. Hadde ikke slike plager forrige gang. Tror det er en nerve i klem. Til tider klarer jeg ikke gå eller f.eks. sitte på do. Smertene er ganske intense. Håper det hjelper nå når jeg får hvilt meg på dagtid igjen [emoji4]

Det håper jeg også! Og uansett så er det ikke såå lenge igjen nå, så må bare holde ut. Gleder meg så til å fungere skikkelig igjen.
 
Litt utenom alt av modning og div[emoji6] men hvordan ser man om man er blitt medlem av skjult forum på appen? Spurte igår, men ikke fått noe svar ennå[emoji6]
 
Litt utenom alt av modning og div[emoji6] men hvordan ser man om man er blitt medlem av skjult forum på appen? Spurte igår, men ikke fått noe svar ennå[emoji6]

Har ikke fått med meg dette spm :p det finner du antagelig ikke ut før de kommer med en oppdatering, for skjult forum kommer ikke opp på appen lenger etter forige oppdatering...... så da må du logge inn på nettleser:)
 
Har ikke fått med meg dette spm :p det finner du antagelig ikke ut før de kommer med en oppdatering, for skjult forum kommer ikke opp på appen lenger etter forige oppdatering...... så da må du logge inn på nettleser:)

Ok! Tusen takk[emoji4]
 
Back
Topp