Skravletråd !!

Har akkurat spist middag:p kylling med fahitakrydder/pitabrød og grønnsaker. Nå er det sofaen med The stream. Venter bare på at halsbrannen skal komme:p
 
Å herregud nå må jeg kjøpe meg smash i morgen :eek: og heldige meg er hjemme alene i morgen kveld, så jeg kan være så trøtt jeg vil, haha :D

Samboer har dratt på jobb, bonusbarnet sover og jeg har funnet senga nå :D
 
Å herregud nå må jeg kjøpe meg smash i morgen :eek: og heldige meg er hjemme alene i morgen kveld, så jeg kan være så trøtt jeg vil, haha :D

Samboer har dratt på jobb, bonusbarnet sover og jeg har funnet senga nå :D
Så deilig :)
 
Har lagt meg skal forsøke å se en film til fra Netflix om ikke litt musikk så jeg sovner og forhåpentligvis sover natten igjennom denne natten...
 
Igår var jeg hjemme med syk to åring så da bakte jeg boller og muffins. Idag er hun feberfri, men får vel holde oss mest mulig i ro inne tenkte jeg. Har satt en deig med rundstykker, strøket klær og byttet ut stjernegardinene hun har hatt siden hun ble født til nye uglegardiner :) ImageUploadedByBV Forum1474100832.997098.jpgImageUploadedByBV Forum1474100843.831952.jpg
 
Igår var jeg hjemme med syk to åring så da bakte jeg boller og muffins. Idag er hun feberfri, men får vel holde oss mest mulig i ro inne tenkte jeg. Har satt en deig med rundstykker, strøket klær og byttet ut stjernegardinene hun har hatt siden hun ble født til nye uglegardiner :) Vis vedlegget 197410Vis vedlegget 197411

Wow,så flink du er:) Ble koselig med uglegardiner :)
 
Vi har vært i Oslo og kjøpt dusjkabinett i dag. Nå er det ikke lenge til badet skal pusses opp :) Gleder meg til nytt bad :)
 
Ramaskrik! !! Skjermen på ipaden til dattera mi er knust. Hun ble helt fra seg. ..... noen som vet om billig bytte av glass? Er en iPad mini.
 
Back
Topp