Det må vi ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig her har jeg akkurat tatt husvask så vurderer å ta frem smashenHar akkurat spist middag kylling med fahitakrydder/pitabrød og grønnsaker. Nå er det sofaen med The stream. Venter bare på at halsbrannen skal komme
Nam namBaker boller med vanilje krem
Deilig her har jeg akkurat tatt husvask så vurderer å ta frem smashen
Da er den frammeHar vasket hos foreldrene mine i dag,så ble ikke noe fredagsvask jeg mmmm smash
Så deiligÅ herregud nå må jeg kjøpe meg smash i morgen og heldige meg er hjemme alene i morgen kveld, så jeg kan være så trøtt jeg vil, haha
Samboer har dratt på jobb, bonusbarnet sover og jeg har funnet senga nå
Så flink du erIgår var jeg hjemme med syk to åring så da bakte jeg boller og muffins. Idag er hun feberfri, men får vel holde oss mest mulig i ro inne tenkte jeg. Har satt en deig med rundstykker, strøket klær og byttet ut stjernegardinene hun har hatt siden hun ble født til nye uglegardiner Vis vedlegget 197410Vis vedlegget 197411
Igår var jeg hjemme med syk to åring så da bakte jeg boller og muffins. Idag er hun feberfri, men får vel holde oss mest mulig i ro inne tenkte jeg. Har satt en deig med rundstykker, strøket klær og byttet ut stjernegardinene hun har hatt siden hun ble født til nye uglegardiner Vis vedlegget 197410Vis vedlegget 197411
Ramaskrik! !! Skjermen på ipaden til dattera mi er knust. Hun ble helt fra seg. ..... noen som vet om billig bytte av glass? Er en iPad mini.