Pusern
Gift med forumet
Lurer på om Jeg må ta meg en tur til legen snart.
Er der jeg slo meg i sommer
de tror jeg er en fornuftig plan!!! Lykke til!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på om Jeg må ta meg en tur til legen snart.
Er der jeg slo meg i sommer
Hva skjer???Og der ser det ut som om vekten er ved å ryke![]()
Var den ene fot-knappen under som hadde falt av, og da vil den ikke virke.Hva skjer???![]()
Ååhh, den vektenVar den ene fot-knappen under som hadde falt av, og da vil den ikke virke.
Har teipet den fast nå![]()
Den andre vekten tar vi i morgen tidlig.Ååhh, den vekten
Trodde du mente din kroppsvekt![]()
Krysser fingre og ben for degDen andre vekten tar vi i morgen tidlig.
Så får vi se hvordan det går vad tanke på tanta![]()
Du behøver ikke krysse beina for min del, selv om jeg har tantebesøk kan jo du fremdeles kose deg med mannen dinKrysser fingre og ben for deg![]()
HahaDu behøver ikke krysse beina for min del, selv om jeg har tantebesøk kan jo du fremdeles kose deg med mannen din![]()
Du behøver ikke krysse beina for min del, selv om jeg har tantebesøk kan jo du fremdeles kose deg med mannen din![]()
Den andre vekten tar vi i morgen tidlig.
Så får vi se hvordan det går vad tanke på tanta![]()
Målet er egentlig under 70, det vil si -0,8 kg eller mer, men siden tanta kom i dag er jeg vel heldig om jeg ikke får høyere enn +1 kghåper du blir fornøyd![]()
Målet er egentlig under 70, det vil si -0,8 kg eller mer, men siden tanta kom i dag er jeg vel heldig om jeg ikke får høyere enn +1 kg
Fredag
Og - 1,4!!
Og det helt uten trening denne uka!![]()
Det er jo supert.Fredag
Og - 1,4!!
Og det helt uten trening denne uka!![]()
Veldig bra.minus 0,3 kg her og er sååå fornøyd.... kryper sakte nedover mot der jeg var i høst
Veldig bra.
Hvor mye mangler du?