Du er bare helt utrolig!Jippi, flest skritt etter jeg falt i dag
Har kommet jeg opp på hele rett under 17.500 skritt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er bare helt utrolig!Jippi, flest skritt etter jeg falt i dag
Det er imponerendeFormen er heller dårlig, men jeg har klart 10 000 skritt i dag. Sier meg fornøyd med det![]()
Det er jo supert med dårlig formFormen er heller dårlig, men jeg har klart 10 000 skritt i dag. Sier meg fornøyd med det![]()
Godt jobbetJippi, flest skritt etter jeg falt i dag
Strålende!Formen er heller dårlig, men jeg har klart 10 000 skritt i dag. Sier meg fornøyd med det![]()
Du er bare helt utrolig!![]()
Får se når jeg klarer å komme over 20.000, håper det ikke er for lenge tilGodt jobbet![]()
Det går nok kjapt for degFår se når jeg klarer å komme over 20.000, håper det ikke er for lenge til
Er vel ikke lenge til det tenker jegFår se når jeg klarer å komme over 20.000, håper det ikke er for lenge til
Er fult mulig det skjer i dag allerede faktiskEr vel ikke lenge til det tenker jeg![]()
Flinkis!! Vært noen rolige dager nå, men vi tok frem sykkelen her om dagen og syklet en tur. Kjente den for å si det sånnEr fult mulig det skjer i dag allerede faktisk
Har vært på Tusenfryd og har allerede nesten 11.500 skritt, og skal en liten tur opp i skogen nå i kveld.

Er fult mulig det skjer i dag allerede faktisk
Har vært på Tusenfryd og har allerede nesten 11.500 skritt, og skal en liten tur opp i skogen nå i kveld.
Klokken viser 20.493 skritt nåDa bli det ny «pers»![]()
Klokken viser 20.493 skritt nå![]()
Foruten at jeg nå har 3 fulle møtedager i Trondheim da, da blir det ikke mange skritt.Suverentda er du i gang igjen for alvor
Foruten at jeg nå har 3 fulle møtedager i Trondheim da, da blir det ikke mange skritt.
HurraDen første feriekiloen er vekk
Kommet i fint sig med mat og trening!!! Deilig at jeg igjen greier balansere når det tipper litt opp i ferie etc.
Stille her om dagen.... hvordan går det folkens???
jeg er så fornøyd, veide meg i dag og tallet var 75,6! Jeg var 77 den 7 august. Så det går sakte, men sikkert nedover. Hurrajeg er så fornøyd, veide meg i dag og tallet var 75,6! Jeg var 77 den 7 august. Så det går sakte, men sikkert nedover.
Er godt å komme seg tilbake til rutiner. Det blir så mye lettere![]()
Helt enigGrattis!!!! Supert det og deilig god følelse.
Bra med ferie men enda bedre med hverdag igjen![]()
Flink du erDen første feriekiloen er vekk
Kommet i fint sig med mat og trening!!! Deilig at jeg igjen greier balansere når det tipper litt opp i ferie etc.
Stille her om dagen.... hvordan går det folkens???