Skravletråd

Veiing gikk ikke bra i dag, men har prøvd å fylle på med litt salt de siste dagene. Har slitt veldig med blodtrykksfall.

Derimot så kom jeg meg på treningssenteret i dag, med frøkna, så det var heldigvis et vellykket første forsøk. Jeg syns det er lettere å få til en god økt der selvom jeg har noe utstyr hjemme også. :)
Flink du er til å få deg selv i gang:)
 
Det begynner å komme seg.
Prøver å komme meg i gang med treningrutiner igjen.
Tok en tur rundt myra i kveld, ikke lange turen, bare 4,8 km, og ikke så veldig raskt, men det er en start :)
Screenshot_20190807-205704_Endomondo.jpg 20190807_203609.jpg
 
Ugh. Var så sjekk på Medicus i dag og ble tvunget på vekten. Ikke helt det jeg hadde sett for meg...men et spark i ræva til å gå ned i vekt da! Så motivasjonen ble bare enda større :) kjøpe vekt i løpet av uken for å følge litt nøye med.
 
Ugh. Var så sjekk på Medicus i dag og ble tvunget på vekten. Ikke helt det jeg hadde sett for meg...men et spark i ræva til å gå ned i vekt da! Så motivasjonen ble bare enda større :) kjøpe vekt i løpet av uken for å følge litt nøye med.
Vekta er min beste motivasjon også:D og verste fiende:p
 
Vekta er min beste motivasjon også:D og verste fiende:p
Ikke sant :p Håper den går nedover etterhvert. Mangler fantasi til å lage god lavkarbo mat, som om jeg glemmer hvordan man lager mat.
 
Ikke sant :p Håper den går nedover etterhvert. Mangler fantasi til å lage god lavkarbo mat, som om jeg glemmer hvordan man lager mat.
Jeg spiser mer eller mindre som vanlig til middag bare bytter ut pasta, ris, poteter og lignende med mer grønnsaker så får resten av familien vanlig mat. De aller fleste gangene går det helt fint, og dersom det en sjelden gang ikke går lager jeg noe eggerøre, omelett eller lignende til meg selv.
I helgen slapper jeg litt mer av og spiser litt mer karbo enn i ukedagene
 
Jeg spiser mer eller mindre som vanlig til middag bare bytter ut pasta, ris, poteter og lignende med mer grønnsaker så får resten av familien vanlig mat. De aller fleste gangene går det helt fint, og dersom det en sjelden gang ikke går lager jeg noe eggerøre, omelett eller lignende til meg selv.
I helgen slapper jeg litt mer av og spiser litt mer karbo enn i ukedagene
Det er jo egentlig så lett, men ødelegger litt for meg selv ved å tenke litt avansert :p
 
Det er jo egentlig så lett, men ødelegger litt for meg selv ved å tenke litt avansert :p
Jeg er egentlig litt lat enkelte ganger.
Når jeg kommer sliten hjem fra jobb orker jeg rett og slett ikke lage 2 middager.
For eksempel i dag, jeg stekte opp noe paprika og løk sammen med persille, salt og pepper.
La det i en ildfast form med noen stykker torsk oppå som jeg satte inn i ovnen på 180 grader til de var ferdige.
De andre hadde ris til, jeg tok mer an løk/paprika blandingen...
I går hadde vi en tykk kjøttsaus med pasta.
Kjøttsausen lages av karbonadedeig, løk, hvitløk, tomat, sopp, paprika, litt fløte, basilikum, oregano, salt og pepper.
Jeg spiser kjøttsausen med parmesan oppå, de andre blander med pasta.
Og så videre, og så videre.....
 
Jeg er egentlig litt lat enkelte ganger.
Når jeg kommer sliten hjem fra jobb orker jeg rett og slett ikke lage 2 middager.
For eksempel i dag, jeg stekte opp noe paprika og løk sammen med persille, salt og pepper.
La det i en ildfast form med noen stykker torsk oppå som jeg satte inn i ovnen på 180 grader til de var ferdige.
De andre hadde ris til, jeg tok mer an løk/paprika blandingen...
I går hadde vi en tykk kjøttsaus med pasta.
Kjøttsausen lages av karbonadedeig, løk, hvitløk, tomat, sopp, paprika, litt fløte, basilikum, oregano, salt og pepper.
Jeg spiser kjøttsausen med parmesan oppå, de andre blander med pasta.
Og så videre, og så videre.....
Skjønner jeg godt, blir mye ekstra arbeid om du skulle laget to forskjellige middager. Jeg sliter med at pasta ikke er tillatt:hilarious:jeg elsker pasta. Og det er så lettvint å lage.
 
Jeg er egentlig litt lat enkelte ganger.
Når jeg kommer sliten hjem fra jobb orker jeg rett og slett ikke lage 2 middager.
For eksempel i dag, jeg stekte opp noe paprika og løk sammen med persille, salt og pepper.
La det i en ildfast form med noen stykker torsk oppå som jeg satte inn i ovnen på 180 grader til de var ferdige.
De andre hadde ris til, jeg tok mer an løk/paprika blandingen...
I går hadde vi en tykk kjøttsaus med pasta.
Kjøttsausen lages av karbonadedeig, løk, hvitløk, tomat, sopp, paprika, litt fløte, basilikum, oregano, salt og pepper.
Jeg spiser kjøttsausen med parmesan oppå, de andre blander med pasta.
Og så videre, og så videre.....
Du er flink! Utrolig lur måte å tenke på! Dette skal jeg ta til meg :)
 
I dag er det egentlig veiedag, men jeg hopper over det denne uken. Har begynt på noen medisiner, så jeg velger å ta det rolig nå. Måtte slutte å amme, og det er sårt. Kvalme er en bivirkning, men jeg tror ikke jeg har lyst til å få det. Høres ut som en enkel måte å ikke spise mat på, men jeg har angst for å kaste opp :hilarious:
 
Ikke sant :p Håper den går nedover etterhvert. Mangler fantasi til å lage god lavkarbo mat, som om jeg glemmer hvordan man lager mat.
Testet ut lavkarbo selv for noen måneder siden:) klarte ikke finne på spennende ting å lage, ga opp til slutt:p
 
Back
Topp