Skravletråd

I dag er det egentlig veiedag, men jeg hopper over det denne uken. Har begynt på noen medisiner, så jeg velger å ta det rolig nå. Måtte slutte å amme, og det er sårt. Kvalme er en bivirkning, men jeg tror ikke jeg har lyst til å få det. Høres ut som en enkel måte å ikke spise mat på, men jeg har angst for å kaste opp :hilarious:
Håper du slipper kvalme!:) det er grusomt..

Godis ja.... Jeg tenker at kanskje blir det enklere når skolen og barnehagen starter. Da kan jeg trene på dagtid, og får tid til å lage skikkelig mat. Nå er det vanskelig å få gjort noe som helst med yngste rundt føttene. Enten vil hun opp i fanget, eller så finner hun på noe tull. Er liksom ikke tid til noe avansert :P

Skulle bare ut å sanke de siste 2000 skrittene. Ble jaggu en joggetur på 4km. :cool: Hjelper med litt bedre form ja.

Stille her om dagen. Alt vel med folk? Eller venter alle på at slankekrigen skal starte? ;)

Godis ja.... Jeg tenker at kanskje blir det enklere når skolen og barnehagen starter. Da kan jeg trene på dagtid, og får tid til å lage skikkelig mat. Nå er det vanskelig å få gjort noe som helst med yngste rundt føttene. Enten vil hun opp i fanget, eller så finner hun på noe tull. Er liksom ikke tid til noe avansert :p
Alt blir enklere når hverdagen er tilbake:)

Skulle bare ut å sanke de siste 2000 skrittene. Ble jaggu en joggetur på 4km. :cool: Hjelper med litt bedre form ja.

Stille her om dagen. Alt vel med folk? Eller venter alle på at slankekrigen skal starte? ;)
Slankekrigen er jeg ikke med på:P

På mandag gikk vi til innkjøp av den vekta vi har snakka om. Den måler visst litt av hvert fant vi ut. Jeg ble målt på Medicus til 77 kg, i dag var jeg 75,7!:nailbiting:tar det med en klype salt siden vekter kan vise forskjellig, men foreløpig peker pilen nedover i alle fall:joyful:

På mandag gikk vi til innkjøp av den vekta vi har snakka om. Den måler visst litt av hvert fant vi ut. Jeg ble målt på Medicus til 77 kg, i dag var jeg 75,7!:nailbiting:tar det med en klype salt siden vekter kan vise forskjellig, men foreløpig peker pilen nedover i alle fall:joyful:

Hurra! Så gøy! Alltid deilig å se nedover

Hurra! Så gøy! Alltid deilig å se nedover
Spesielt siden det faktisk bare er en dag siden:hilarious:nå er jo dette vann som jeg har masse av i kroppen. Men det går heeelt fint for meg:hilarious::hilarious:så lenge det peker nedover.

Hurra for nedgang:D

Jeg forsvinner litt innimellom, mye å følge opp og travle dager med innkjøring av søvnrutiner og oppussing.
Har ikke blitt helt gode dager i det siste, har prøvd å benytte sovetimene til rydding i bod og sortering/kasting av gamle papirer.
I morgen står trening på planen igjen, samt litt mer rydding i boden.
Vekta har gått litt ned, og jeg kommer endelig inn i et par gode jeans igjen. :)

Jeg henger litt i bakgrunnen selv, og heier på dere alle sammen!

Jeg forsvinner litt innimellom, mye å følge opp og travle dager med innkjøring av søvnrutiner og oppussing.
Har ikke blitt helt gode dager i det siste, har prøvd å benytte sovetimene til rydding i bod og sortering/kasting av gamle papirer.
Vekta har gått litt ned, og jeg kommer endelig inn i et par gode jeans igjen. :)

Litt fraværende her også:) mye annet som skjer, klarer ikke gå «all in» når det gjelder trening og kosthold:( men jeg kommer nok dit igjen!

Alt til sin tid.
Jeg er ihvertfall sånn at jeg må ha en noenlunde kontroll og system for å ha overskudd til trening og godt kosthold.
Lykke til videre og deilig å kjenne det har skjedd noe positivt.

Jippi, flest skritt etter jeg falt i dag :)
Har kommet jeg opp på hele rett under 17.500 skritt :)

Back
Topp