Skravletråd

Ja det var ikke planlagt å spise for lite. Har, bare logget 2 dager. Den ene dagen spiste jeg for mye, men bare 200 kalorier, mens den andre dagen spiste jeg nesten 1000 for lite >< Jaja, det blir vel bedre etter hvert får en håpe :)

Det er den eneste måten å få "kontroll" på inntaket, samtidig som det er helt greit å gå over innimellom. Så lenge man har underskudd i løpet av uka så jevner det seg ut, og noen dager har man behov for mer energi. :)

Det blir noe søtt i helgen. Jeg kommer til å bli helt tussete om jeg skal gå uten is noe særlig lenger :p
Men fokuset skal være på maten. Fortsatt unngå brødmat og søppelmat. Skal på matfestivalen i morgen, og finner jeg noe spennende der så skal jeg smake :D
Blir søtt her i helgen også:P mååå ha det!

Status etter over 4 uker med ferie (kost meg men trent endel): opp 2,5 kg. Dvs fortsatt 1 kg lettere enn før juni utfordringen. (og 18-20 kg lettere enn sommeren for tre år siden!!!!!!) Så ganske fornøyd. Da blir det å gjøre et forsøk på å få vekk de 2-3 kiloene igjen. Legger opp til å ha de vekk innen midten av oktober. Mye sosialt i august/september som jeg ønsker delta på uten å måtte være for «streng» med meg selv. Så da velger jeg en langsiktig strategi.

Status etter over 4 uker med ferie (kost meg men trent endel): opp 2,5 kg. Dvs fortsatt 1 kg lettere enn før juni utfordringen. (og 18-20 kg lettere enn sommeren for tre år siden!!!!!!) Så ganske fornøyd. Da blir det å gjøre et forsøk på å få vekk de 2-3 kiloene igjen. Legger opp til å ha de vekk innen midten av oktober. Mye sosialt i august/september som jeg ønsker delta på uten å måtte være for «streng» med meg selv. Så da velger jeg en langsiktig strategi.
Så flink du er! Og en veldig fornuftig måten tenke på :happy:

Her har det stått bokstavlig stille siden onsdag, feber og sykdom på familien. Da får man ikke mye skritt og bevegelse. I tillegg til alle de dårlige valgene man tar med 5 timers søvn k forhold til mat :wideyed: håper på en sykdomsfri uke og mye bevegelse.

Så flink du er! Og en veldig fornuftig måten tenke på :happy:

Tror det for de 2-3 kiloene plager meg ikke veldig mye men kjenner det er lurt å ha fokus på å prøve få de vekk/i det minste ikke la de øke.
Det er slik jeg har gjort det etter slankestopp denne gangen (ca 2 år siden). Og det har funket. Før gikk jeg alltid opp igjen etter slanking. Denne gangen har heg greidd holde meg så langt. Men da må litt skjerping til etter jul/ferier etc

Her har det stått bokstavlig stille siden onsdag, feber og sykdom på familien. Da får man ikke mye skritt og bevegelse. I tillegg til alle de dårlige valgene man tar med 5 timers søvn k forhold til mat :wideyed: håper på en sykdomsfri uke og mye bevegelse.

God bedring til familien og lykke til med litt skjerpings.

Det var jo et pent lite tall:) klarer du nok lett å trene av deg før oktober!

God bedring til familien:)

Vanskelig å komme i gang etter ferien:rolleyes:

Vært sånn siden i fjor høst :(
Dritt lei av det. Må manne meg opp til å dra til legen igjen, som sannsynligvis ikke kommer til å gjøre noe annet enn å ta de vanlige testene som kommer til å være normale, og så skjer det fremdeles ingenting.

Endelig var jeg klar for det :)
Tilbake på Varden :)
68458443_10156138429046143_4650657696972800000_n.jpg

Back
Topp