Må ta vare på deg selv nå da selv om du begynner på jobbDet går sakte men sikkert fremover.
regner med å være tilbake på jobb igjen på tirsdag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ta vare på deg selv nå da selv om du begynner på jobbDet går sakte men sikkert fremover.
regner med å være tilbake på jobb igjen på tirsdag![]()
Ja det var ikke planlagt å spise for lite. Har, bare logget 2 dager. Den ene dagen spiste jeg for mye, men bare 200 kalorier, mens den andre dagen spiste jeg nesten 1000 for lite >< Jaja, det blir vel bedre etter hvert får en håpe![]()
Så bra!Går greit herkom hjem fra syden på søndag, og til mandag er det full skjerpings igjen
![]()
Blir søtt her i helgen ogsåDet blir noe søtt i helgen. Jeg kommer til å bli helt tussete om jeg skal gå uten is noe særlig lenger
Men fokuset skal være på maten. Fortsatt unngå brødmat og søppelmat. Skal på matfestivalen i morgen, og finner jeg noe spennende der så skal jeg smake![]()
Ja, det gjør detSå bra!sklir alltid litt ut på ferie.
Helt enig med degJa, det gjør detmen man kan kose seg på ferie, det er viktig!
![]()
Så flink du er! Og en veldig fornuftig måten tenke påStatus etter over 4 uker med ferie (kost meg men trent endel): opp 2,5 kg. Dvs fortsatt 1 kg lettere enn før juni utfordringen. (og 18-20 kg lettere enn sommeren for tre år siden!!!!!!) Så ganske fornøyd. Da blir det å gjøre et forsøk på å få vekk de 2-3 kiloene igjen. Legger opp til å ha de vekk innen midten av oktober. Mye sosialt i august/september som jeg ønsker delta på uten å måtte være for «streng» med meg selv. Så da velger jeg en langsiktig strategi.

håper på en sykdomsfri uke og mye bevegelse.Så flink du er! Og en veldig fornuftig måten tenke på![]()
Her har det stått bokstavlig stille siden onsdag, feber og sykdom på familien. Da får man ikke mye skritt og bevegelse. I tillegg til alle de dårlige valgene man tar med 5 timers søvn k forhold til mathåper på en sykdomsfri uke og mye bevegelse.
Det var jo et pent lite tallStatus etter over 4 uker med ferie (kost meg men trent endel): opp 2,5 kg. Dvs fortsatt 1 kg lettere enn før juni utfordringen. (og 18-20 kg lettere enn sommeren for tre år siden!!!!!!) Så ganske fornøyd. Da blir det å gjøre et forsøk på å få vekk de 2-3 kiloene igjen. Legger opp til å ha de vekk innen midten av oktober. Mye sosialt i august/september som jeg ønsker delta på uten å måtte være for «streng» med meg selv. Så da velger jeg en langsiktig strategi.
God bedring til familienHer har det stått bokstavlig stille siden onsdag, feber og sykdom på familien. Da får man ikke mye skritt og bevegelse. I tillegg til alle de dårlige valgene man tar med 5 timers søvn k forhold til mathåper på en sykdomsfri uke og mye bevegelse.
Vanskelig å komme i gang etter ferienJeg har så lyst til å få lyst til å trene igjen!
Vanskelig å komme i gang etter ferien![]()
Det var jo et pent lite tallklarer du nok lett å trene av deg før oktober!
Jeg har så lyst til å få lyst til å trene igjen!
Vanskelig å komme i gang etter ferien![]()