Skravletråd

Vilje funker;) gikk det greit??

Nja, jeg vet ikke helt. Det er frustrerende å ikke komme noe vei fordi kroppen ikke vil spille på lag. Jeg vil bare ligge og ikke ha kontakt med noen, men det går jo ikke heller.

Husket feil på tiden, er 5-7 minutter på chili chees, og 7-9 min på mozzarello, vært i butikken nå.
Måtte også kjøpe sitron for å lage majonesdippen, har egg og olje, men litt lite sitron :p
Når jeg lager vanlig majones bruker jeg en blanding av sitron og hvitvinseddik, men lager jeg dipp bruker jeg bare sitron og kutter ut sennepen

Lurer på om det også er forskjellig temperatur de skal stekes på, at det er derfor vi putter det inn samtidig.. hmm, mannen som ordnet i dag siden frøkna kun ville henge i puppen :p

Hehe, lurer på om jeg må overtale gubben til å lage sitronmajones eller aioli neste gang, tror spesielt sitronmajones er godt til.
Sjeldent vi lager majones eller annen dip selv, kjøper ofte ferdig, men burde absolutt bli flinkere til å lage selv. ;)

Ble det chili cheese hos deg i kveld også?

Lurer på om det også er forskjellig temperatur de skal stekes på, at det er derfor vi putter det inn samtidig.. hmm, mannen som ordnet i dag siden frøkna kun ville henge i puppen :p

Hehe, lurer på om jeg må overtale gubben til å lage sitronmajones eller aioli neste gang, tror spesielt sitronmajones er godt til.
Sjeldent vi lager majones eller annen dip selv, kjøper ofte ferdig, men burde absolutt bli flinkere til å lage selv. ;)

Ble det chili cheese hos deg i kveld også?
Det ble det :oops:

Jeg tenker at akkurat de er verdt det, selvom det er litt mye kalorier :p

Ny dag i dag, middagsplanen er lettpanert torsk med potet (pommes frittes til gubben) og erter.
Håper frøkna får sove bedre i dag (ettetmiddagsduppen) sånn at det er litt lettere med middag :wtf:
Vet ikke helt hva det blir til middag i dag, får se hva jeg finner i butikken, men det blir noe med sjømat siden det er torsdag

Vil nok ikke bli løping med det første.
Tenker jeg skal gjøre slik jeg gjorde når jeg begynte, begynne å gå korte turer og sakte men sikkert øke på.
Vet at dette kan gjøre vondt en god stund til, ønsker ikke å overanstrenge slik at det tar lenger tid.

Er egentlig påmeldt til den lengste turen under Trysilrypa første helgen i september, men målet mitt nå er å klare å komme meg i form til ¨ta den korteste.

Høres ut som en smart strategi :) ingen vits i å få langtids problemer på grunn av for tidlig belastning av benet.

Høres ut som en smart strategi :) ingen vits i å få langtids problemer på grunn av for tidlig belastning av benet.
Beinet er ikke så ille lenger, men har fremdeles en del smerter i halebainet og det tar en stund, gjerne måneder å bli helt frisk av ribbeinsbrudd....
Har også generelt vondt i ryggen siden den fikk seg en støkk

Hei alle sammen :) beklager litt fravær, men har vært på ferie. I dag begynte jeg og mannen på lav(smart)karbo og skal prøve å generelt få til et bedre jevnt kosthold uten at det skal være så striks at vi sprekker. Vi begge ønsker oss ned i vekt og holde oss der. Det er kjempegodt å få han med for da er det så mye lettere å få til :)

Hei alle sammen :) beklager litt fravær, men har vært på ferie. I dag begynte jeg og mannen på lav(smart)karbo og skal prøve å generelt få til et bedre jevnt kosthold uten at det skal være så striks at vi sprekker. Vi begge ønsker oss ned i vekt og holde oss der. Det er kjempegodt å få han med for da er det så mye lettere å få til :)

Masse lykke til til dere begge to.

Beinet er ikke så ille lenger, men har fremdeles en del smerter i halebainet og det tar en stund, gjerne måneder å bli helt frisk av ribbeinsbrudd....
Har også generelt vondt i ryggen siden den fikk seg en støkk

Det tok et år før jeg ikke hadde smerter i halebeinet da jeg skadet mitt. Satser på at det går over mye fortere for deg :)

Alt er lettere når man er to:)
Masse lykke til!!

Back
Topp