Vilje funkergikk det greit??
Nja, jeg vet ikke helt. Det er frustrerende å ikke komme noe vei fordi kroppen ikke vil spille på lag. Jeg vil bare ligge og ikke ha kontakt med noen, men det går jo ikke heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vilje funkergikk det greit??
Husket feil på tiden, er 5-7 minutter på chili chees, og 7-9 min på mozzarello, vært i butikken nå.
Måtte også kjøpe sitron for å lage majonesdippen, har egg og olje, men litt lite sitron
Når jeg lager vanlig majones bruker jeg en blanding av sitron og hvitvinseddik, men lager jeg dipp bruker jeg bare sitron og kutter ut sennepen
Det ble detLurer på om det også er forskjellig temperatur de skal stekes på, at det er derfor vi putter det inn samtidig.. hmm, mannen som ordnet i dag siden frøkna kun ville henge i puppen
Hehe, lurer på om jeg må overtale gubben til å lage sitronmajones eller aioli neste gang, tror spesielt sitronmajones er godt til.
Sjeldent vi lager majones eller annen dip selv, kjøper ofte ferdig, men burde absolutt bli flinkere til å lage selv.
Ble det chili cheese hos deg i kveld også?
Det ble det![]()

Vet ikke helt hva det blir til middag i dag, får se hva jeg finner i butikken, men det blir noe med sjømat siden det er torsdagJeg tenker at akkurat de er verdt det, selvom det er litt mye kalorier
Ny dag i dag, middagsplanen er lettpanert torsk med potet (pommes frittes til gubben) og erter.
Håper frøkna får sove bedre i dag (ettetmiddagsduppen) sånn at det er litt lettere med middag![]()
Vil nok ikke bli løping med det første.
Tenker jeg skal gjøre slik jeg gjorde når jeg begynte, begynne å gå korte turer og sakte men sikkert øke på.
Vet at dette kan gjøre vondt en god stund til, ønsker ikke å overanstrenge slik at det tar lenger tid.
Er egentlig påmeldt til den lengste turen under Trysilrypa første helgen i september, men målet mitt nå er å klare å komme meg i form til ¨ta den korteste.
Beinet er ikke så ille lenger, men har fremdeles en del smerter i halebainet og det tar en stund, gjerne måneder å bli helt frisk av ribbeinsbrudd....Høres ut som en smart strategiingen vits i å få langtids problemer på grunn av for tidlig belastning av benet.
Beinet er ikke så ille lenger, men har fremdeles en del smerter i halebainet og det tar en stund, gjerne måneder å bli helt frisk av ribbeinsbrudd....
Har også generelt vondt i ryggen siden den fikk seg en støkk
Som jeg skrev tidligere, jeg tar det rolig når jeg starter opp igjen.Høres ut som du må ta hensyn en god stund ja.
Hva med å sykle? Svømme?
Hva er dette cheese-greiene dere snakker om??Prøvd med aioli, eventuelt majones blandet med sursøt chilisaus?
Tar bare 5 min å lage dersom du har en blender...
Chili cheese nuggets.Hva er dette cheese-greiene dere snakker om??![]()
Chili cheeseChili cheese nuggets.
Fins i frysedisken sammen med blant annet løkringer
Hei alle sammenbeklager litt fravær, men har vært på ferie. I dag begynte jeg og mannen på lav(smart)karbo og skal prøve å generelt få til et bedre jevnt kosthold uten at det skal være så striks at vi sprekker. Vi begge ønsker oss ned i vekt og holde oss der. Det er kjempegodt å få han med for da er det så mye lettere å få til
![]()
Takk for det!Masse lykke til til dere begge to.
Beinet er ikke så ille lenger, men har fremdeles en del smerter i halebainet og det tar en stund, gjerne måneder å bli helt frisk av ribbeinsbrudd....
Har også generelt vondt i ryggen siden den fikk seg en støkk
Husker ikke hvor lang tid det tok sist, men det blir bedre etterhvert, og kan nok begynne å gå litt turer om ikke så alt for lange, bare ikke så langt med en gangDet tok et år før jeg ikke hadde smerter i halebeinet da jeg skadet mitt. Satser på at det går over mye fortere for deg![]()
Husker ikke hvor lang tid det tok sist, men det blir bedre etterhvert, og kan nok begynne å gå litt turer om ikke så alt for lange, bare ikke så langt med en gang
Hmmm, de må jeg se etterChili cheese nuggets.
Fins i frysedisken sammen med blant annet løkringer
Alt er lettere når man er toHei alle sammenbeklager litt fravær, men har vært på ferie. I dag begynte jeg og mannen på lav(smart)karbo og skal prøve å generelt få til et bedre jevnt kosthold uten at det skal være så striks at vi sprekker. Vi begge ønsker oss ned i vekt og holde oss der. Det er kjempegodt å få han med for da er det så mye lettere å få til
![]()