Skravletråd

I dag er jeg helt fornøyd med antall skritt: 11077! Jeg er så fornøyd med tanke på at jeg for tiden er hjemme fra jobb, er så dårlig og med det elendige været. Enda fordi har jeg fått til målet mitt! Woopwoop:woot:
Så utrolig bra.
Gratulerer :)

Så utrolig bra.
Gratulerer :)
Takk! Det er betraktelig økning fra tidligere, da jeg var nede på 3-5000 skritt. Så skal prøve å holde meg her en stund før jeg vil øke igjen :D hjelper kanskje på når styggværet gir seg. Så utrivelig med 7 grader, vind og regn:wtf:

Takk! Det er betraktelig økning fra tidligere, da jeg var nede på 3-5000 skritt. Så skal prøve å holde meg her en stund før jeg vil øke igjen :D hjelper kanskje på når styggværet gir seg. Så utrivelig med 7 grader, vind og regn:wtf:
Det å begynne å måle skritt sier veldig mye om hvor man faktisk er.
Alle må starte ett sted.
10.000 er et veldig bra gjennomsnittlig dagsmål, det er det som er anbefalt av helse Norge, men det som er viktig er forbedringen, ikke om man klarer det fra dag 1.
Gleden over å ha klart det må du ta med deg videre, og gå fra en 3-5.000 til over 10.000 er utrolig bra.
Og når du til og med klarer det med det været, ingenting kan stoppe deg nå :)

I dag er jeg helt fornøyd med antall skritt: 11077! Jeg er så fornøyd med tanke på at jeg for tiden er hjemme fra jobb, er så dårlig og med det elendige været. Enda fordi har jeg fått til målet mitt! Woopwoop:woot:

Hurra :D
På slike dager er det virkelig en prestasjon å få til så mye :)

Jeg føler at jeg har spist så mye i kveld at det umulig kan bli vektnedgang på fredag. Men resten av dagen har jeg ikke spist mye, og jeg landet på 19 000 skritt. Vi får se :)

Det å begynne å måle skritt sier veldig mye om hvor man faktisk er.
Alle må starte ett sted.
10.000 er et veldig bra gjennomsnittlig dagsmål, det er det som er anbefalt av helse Norge, men det som er viktig er forbedringen, ikke om man klarer det fra dag 1.
Gleden over å ha klart det må du ta med deg videre, og gå fra en 3-5.000 til over 10.000 er utrolig bra.
Og når du til og med klarer det med det været, ingenting kan stoppe deg nå :)
Jeg er veldig fornøyd med det! Nå er det ikke alle dager det er like høyt, men gjennomsnittet er mer som 9000 skritt tror jeg. Late søndager ødelegger litt, men skal jobbe med de også. Jeg blir skikkelig inspirert av alle dere som er så flinke!:)

Hurra :D
På slike dager er det virkelig en prestasjon å få til så mye :)
Ja, det frister liksom ikke å dra ut i slikt vær. Spesielt vanskelig når hunden ikke liker å være ute heller:hilarious:han foretrekker sol eller eventuelt å ligg under et pledd. Litt bortskjemt sa du?:hilarious:så da blir det ikke til at vi tar lange turer på slike dager. Orker ikke å dra hunden etter når han ikke vil.

Woho, da er juli i gang, og jeg har endelig kommet i gang med treningen igjen. Skal kartlegge øvelser denne uken for å se hva som fungerer, også skal pt-en min hjelpe meg til å legge opp økter som skal hjelpe meg å finne tilbake formen etter graviditeten. I tillegg så skal jeg kartlegge kostholdet ut uken for å se hvilke endringer jeg skal gjøre der. :happy:
Masse lykke til:D

Jeg føler at jeg har spist så mye i kveld at det umulig kan bli vektnedgang på fredag. Men resten av dagen har jeg ikke spist mye, og jeg landet på 19 000 skritt. Vi får se :)
Blir spennende med veiing:D heier på deg! Og meg:P

Sitter her og har lyst å trene men er sykt trøtt etter våken natt. Bah!!! :( Det beste er vel bare å komme seg avgårde. Men først må treningstøyet i tørketrommelen

Back
Topp