Skravletråd

Ble litt mørk sjokolade her i kveld, men det er ok. Brekker i ørsmå biter og suger på dem, da varer de i en evighet. Det er ikke mulig med lys sjokolade, det smaker for godt :p
Helt enig!! Går ikke med lys sjokolade :p

Jeg lurer på om jeg er den eneste som ikke har veldig lyst på kyllingsalat?:hilarious:da spiser jeg bare salaten i så fall :p foretrekker mat uten så mye kjøtt, med mindre det er taco eller lasagne og det er ikke spesielt sunt. Kan å lage lavkarbo lasagne, men det hjelper lite når jeg ikke går på lavkarbo:hilarious:
Fant du noe mat?:P

Etter noen dager med full utskeielse er det litt skjerpings igjen nå, ikke full skjerpings, er jo på ferie.
På kartet over området her er det også markert en løperunde, lurer på om jeg skal prøve den i kveld, er ikke så lang, bare 5 km, men kan jo også ta mer enn en runde...

Etter noen dager med full utskeielse er det litt skjerpings igjen nå, ikke full skjerpings, er jo på ferie.
På kartet over området her er det også markert en løperunde, lurer på om jeg skal prøve den i kveld, er ikke så lang, bare 5 km, men kan jo også ta mer enn en runde...
Så deilig med mulighet for løping på ferie:)

Woho, da er juli i gang, og jeg har endelig kommet i gang med treningen igjen. Skal kartlegge øvelser denne uken for å se hva som fungerer, også skal pt-en min hjelpe meg til å legge opp økter som skal hjelpe meg å finne tilbake formen etter graviditeten. I tillegg så skal jeg kartlegge kostholdet ut uken for å se hvilke endringer jeg skal gjøre der. :happy:

Woho, da er juli i gang, og jeg har endelig kommet i gang med treningen igjen. Skal kartlegge øvelser denne uken for å se hva som fungerer, også skal pt-en min hjelpe meg til å legge opp økter som skal hjelpe meg å finne tilbake formen etter graviditeten. I tillegg så skal jeg kartlegge kostholdet ut uken for å se hvilke endringer jeg skal gjøre der. :happy:
Så utrolig bra at du har kommet i gang :)
Lykke til med PT-timene

I dag er jeg helt fornøyd med antall skritt: 11077! Jeg er så fornøyd med tanke på at jeg for tiden er hjemme fra jobb, er så dårlig og med det elendige været. Enda fordi har jeg fått til målet mitt! Woopwoop:woot:

Back
Topp