Helt enig!! Går ikke med lys sjokoladeBle litt mørk sjokolade her i kveld, men det er ok. Brekker i ørsmå biter og suger på dem, da varer de i en evighet. Det er ikke mulig med lys sjokolade, det smaker for godt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig!! Går ikke med lys sjokoladeBle litt mørk sjokolade her i kveld, men det er ok. Brekker i ørsmå biter og suger på dem, da varer de i en evighet. Det er ikke mulig med lys sjokolade, det smaker for godt![]()
Fant du noe mat?Jeg lurer på om jeg er den eneste som ikke har veldig lyst på kyllingsalat?da spiser jeg bare salaten i så fall
foretrekker mat uten så mye kjøtt, med mindre det er taco eller lasagne og det er ikke spesielt sunt. Kan å lage lavkarbo lasagne, men det hjelper lite når jeg ikke går på lavkarbo
![]()
Nei...Har du skaffet deg legetime?
Lys sjokolade går ned på høykant jaBle litt mørk sjokolade her i kveld, men det er ok. Brekker i ørsmå biter og suger på dem, da varer de i en evighet. Det er ikke mulig med lys sjokolade, det smaker for godt![]()
Det inhaleresLys sjokolade går ned på høykant ja![]()
Tenkte styrketrening. Er så lei av å ha vondt fordi jeg er dårlig trent.![]()
Så deilig med mulighet for løping på ferieEtter noen dager med full utskeielse er det litt skjerpings igjen nå, ikke full skjerpings, er jo på ferie.
På kartet over området her er det også markert en løperunde, lurer på om jeg skal prøve den i kveld, er ikke så lang, bare 5 km, men kan jo også ta mer enn en runde...
Supert med skrittBlir hvertfall skritt av denne ferien
Klokken er bare 14:00, og jeg er allerede oppi 12.558 skritt i dag![]()
Nå sitter jeg med et glass vin.Supert med skritt![]()
Kan du ikke tusle litt rundt med vinglasset??Nå sitter jeg med et glass vin.
Burde egentlig gått meg en tur for å få 750 skritt til, da runder jeg 30.000 skritt i dag
Og hilse på naboene, er det ikke det man gjør på HallovinKan du ikke tusle litt rundt med vinglasset??![]()

Så utrolig bra at du har kommet i gangWoho, da er juli i gang, og jeg har endelig kommet i gang med treningen igjen. Skal kartlegge øvelser denne uken for å se hva som fungerer, også skal pt-en min hjelpe meg til å legge opp økter som skal hjelpe meg å finne tilbake formen etter graviditeten. I tillegg så skal jeg kartlegge kostholdet ut uken for å se hvilke endringer jeg skal gjøre der.![]()
Så utrolig bra at du har kommet i gang
Lykke til med PT-timene
Blir hvertfall skritt av denne ferien
Klokken er bare 14:00, og jeg er allerede oppi 12.558 skritt i dag![]()
Er litt artig da, når de første 20.000 skrittene kommer uten at man en gang prøverGodt å holde seg aktiv slik at du ikke mister muskelmasse og kondisjon![]()