Skravletråd

Det skjønner jeg :cool: kos deg!
Jeg er klar for juli hvis noen andre er med? Jeg må fortsette å jobbe med nedover. Ble -2,4 kg i juni. :cool:
Blir hardt når ferien starter. Men det er heldigvis ikke før siste uken i juli. Hehe.

Ned er ned som jeg pleier si så Grattis med det.
I juli blir det ferie og litt utskeielser for meg. Det betyr antagelig at vi sees her igjen i august :wacky:
Masse lykke til med god juli innsats :D

Dårlig med kostholdet i dag og, men fra i morgen blir det i alle fall mer aktivitet fra starten av dagen. Og ingen grunn til å spise søtt heller da. I kveld må jeg ta mine siste skritt, samt tyne meg litt når det kommer til styrketrening.

Har dere en utfordring i juli?

Dårlig med kostholdet i dag og, men fra i morgen blir det i alle fall mer aktivitet fra starten av dagen. Og ingen grunn til å spise søtt heller da. I kveld må jeg ta mine siste skritt, samt tyne meg litt når det kommer til styrketrening.

Min utfordring er at jeg skal klare å trene. Er så vanvittig dårlig til det.

Da har jeg satt inn de siste tallene for juni, kom over 600.000 skritt :)

Juli er uten mål for min del:)
Skal reparere i august:P

I dag gikk jeg på en smell. Tok en test som var negativ og følte all trøstespise følelsene kom strømmende tilbake. Og jeg som har vært så flink i lang tid. Men i dag er det liksom ingenting som stemmer. Vært lite turgåing også siden det regner og atter regner, regnklær sa du? Eier ikke det. Så i morgen skal jeg prøve å finne noe godt/sunt å lage til middag. Noen tips? Er alene hjemme så orker ikke å lage noe sinnsyke greier :)

I dag gikk jeg på en smell. Tok en test som var negativ og følte all trøstespise følelsene kom strømmende tilbake. Og jeg som har vært så flink i lang tid. Men i dag er det liksom ingenting som stemmer. Vært lite turgåing også siden det regner og atter regner, regnklær sa du? Eier ikke det. Så i morgen skal jeg prøve å finne noe godt/sunt å lage til middag. Noen tips? Er alene hjemme så orker ikke å lage noe sinnsyke greier :)
Kyllingsalat er sunt og veldig godt:D

Kyllingsalat er sunt og veldig godt:D
Jeg lurer på om jeg er den eneste som ikke har veldig lyst på kyllingsalat?:hilarious:da spiser jeg bare salaten i så fall :p foretrekker mat uten så mye kjøtt, med mindre det er taco eller lasagne og det er ikke spesielt sunt. Kan å lage lavkarbo lasagne, men det hjelper lite når jeg ikke går på lavkarbo:hilarious:

Omelett, nam nam :cool:

Ble litt mørk sjokolade her i kveld, men det er ok. Brekker i ørsmå biter og suger på dem, da varer de i en evighet. Det er ikke mulig med lys sjokolade, det smaker for godt :P

Back
Topp