Skravletråd

Spiser godis til den store gullmedaljen. Det er greit, for det kan jeg lett gå av meg resten av uken om jeg holder meg til helgen. Kjenner jeg er takknemlig over det. Ei jeg kjenner må være striks i helgene for ellers går hun opp selv om hun spiser bra resten av uka. Samtidig kan det ikke være helt sunt å spise så mye godis som jeg gjør :p
Hehe, alt med måte:P

Skikkelig inaktiv dag. Jeg kommer til å få det hardt i kveld når skrittene MÅ tas :P

Veldig rart at du ikke går ned på så lite mat. Kanskje du skulle lagt inn 2 mellommåltider? 10 mandler eller noe. Kun for å holde forbrenningen igang?
Ja har prøvd å spise bittelitt innimellom de siste dagene:) så får vi se om det har effekt..

Suuuuuperflink med maten i går også (overså både rose vinen og usunt tilbehør til biffen).
Startet dagen med en time ute pluss mageøvelser. Håper jeg får til en gåtur mot kvelden.
«Mandag 1. juli - here We come»
Flinke du:D

Jeg er hjemme alene med yngste, så jeg hadde fri fra trening i går. Energinivået er veldig lavt. Gått litt turer da. Prøver å spise sunn mat, men jeg tillater meg godis i helgen. Jeg blir litt manisk om jeg nekter meg selv å spise usunt over for lang tid, og da får jeg en overspiseepisode. Men jeg tenker at det må gå ant å fikse med litt hjernevask. Det går sakte det prosjektet, for først må jeg få opp selvfølelsen. Så her en kveld gjorde jeg stående mageøvelser helt naken foran speilet på badet mens jeg fortalte meg selv at kroppen min var fin som den var :laughing001
Jeg vil ha fokus på helsen og ikke tenke på hva andre tenker om kroppen min hele tiden. Da må jeg jo godta den først.
Høres ut som en fornuftig tankegang!:) ikke enkelt, men jeg velger å tro at du fikser dette!

Jeg sitter på kontor...i 9 timer idag!!:p blir ikke mye skritt av det heller...

Kjedelig :P
Jeg er oppe i 4600 skritt nå. Går jeg en tur nå så vil jeg klare 10 000, men kaloriene må jeg gi opp. Humøret er uansett på bånn. Begynner å lure på om alt er ok, for nå har jeg vært i dårlig humør alt for lenge.

Jeg klarte faktisk kalorimålet og. Men det er jammen meg enklere å nå det målet når man er aktiv gjennom hele dagen framfor å tilbringe første delen av dagen i ro. Når det kommer til kostholdet så har det ikke vært bra i dag, men jeg tror at jeg har vært innenfor på kalorier i det minste. Spiste bittelitt mørk sjokolade og en king fusion i dag (trodde det skulle være noe helt magisk, men det var is med smarties og ikke mer enn det. Jaja :P ) men etter det har det ikke blitt noe søtt. Det var vel i 15.00 tiden jeg spiste den isen. Jeg hadde en plate med mørk sjokolade på bordet i kveld, men spiste ingenting av det.

Hjernevask ja. Skal man liste opp det man liker da? Jeg liker leggene mine! I alle fall den ene. Den andre er litt maltraktert :hilarious:
Jeg tror jeg ser vennlig ut, og de gangene jeg faktisk gjør noe ut av utseende mitt så ser jeg nesten pen ut. Går jeg ned i vekt så vil jeg få mindre fett rundt ansiktet og det er absolutt en fordel. Jeg er fornøyd med brystpartiet, og det håper jeg å få beholde selv ved vektnedgang. Jeg har nemlig alltid vært stor nok der. Etter 2 barn og langvarig amming (og en unge som ser ut til å tro at puppen er en strikk man kan tøye) så vil de ikke ha samme fylde som før vil jeg tro. Men den tid den sorg :D

YESSSSS:D staheten lenge leve :rolleyes:
Etter en «tyne-meg-selv» helg greidde jeg skvise meg ned til 64,8 kg og dermed oppnå vekstmålet for juni (skritt og treningsmål forlengst på plass).
Ble over 700.000 skritt i juni :D
Og nå 4 uker FERIE og starter med en real «egg og bacon frokost» :p
God sommer og kos dere!!!! Stikker nok innom her innimellom :rolleyes:

Etter en «tyne-meg-selv» helg greidde jeg skvise meg ned til 64,8 kg og dermed oppnå vekstmålet for juni (skritt og treningsmål forlengst på plass).
Fy søren for en jobb! Du er RÅ! Nyt ferie og frokosten :cool: håper den blir fylt med sol og deilige temperaturer.

Jeg er klar for juli hvis noen andre er med? Jeg må fortsette å jobbe med nedover. Ble -2,4 kg i juni. :cool:
Blir hardt når ferien starter. Men det er heldigvis ikke før siste uken i juli. Hehe.

Kjedelig :p
Jeg er oppe i 4600 skritt nå. Går jeg en tur nå så vil jeg klare 10 000, men kaloriene må jeg gi opp. Humøret er uansett på bånn. Begynner å lure på om alt er ok, for nå har jeg vært i dårlig humør alt for lenge.
Kjipt å være i dårlig humør:(

Jeg klarte faktisk kalorimålet og. Men det er jammen meg enklere å nå det målet når man er aktiv gjennom hele dagen framfor å tilbringe første delen av dagen i ro. Når det kommer til kostholdet så har det ikke vært bra i dag, men jeg tror at jeg har vært innenfor på kalorier i det minste. Spiste bittelitt mørk sjokolade og en king fusion i dag (trodde det skulle være noe helt magisk, men det var is med smarties og ikke mer enn det. Jaja :p ) men etter det har det ikke blitt noe søtt. Det var vel i 15.00 tiden jeg spiste den isen. Jeg hadde en plate med mørk sjokolade på bordet i kveld, men spiste ingenting av det.

Hjernevask ja. Skal man liste opp det man liker da? Jeg liker leggene mine! I alle fall den ene. Den andre er litt maltraktert :hilarious:
Jeg tror jeg ser vennlig ut, og de gangene jeg faktisk gjør noe ut av utseende mitt så ser jeg nesten pen ut. Går jeg ned i vekt så vil jeg få mindre fett rundt ansiktet og det er absolutt en fordel. Jeg er fornøyd med brystpartiet, og det håper jeg å få beholde selv ved vektnedgang. Jeg har nemlig alltid vært stor nok der. Etter 2 barn og langvarig amming (og en unge som ser ut til å tro at puppen er en strikk man kan tøye) så vil de ikke ha samme fylde som før vil jeg tro. Men den tid den sorg :D
Flink du er til å tenke positivt:D

Knallbra!:D ha en fantastisk ferie!

Back
Topp