Pusern
Gift med forumet
Jeg marsjerer på badet ^^ Men jeg glemte det helt i går ><
Ho...hi...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg marsjerer på badet ^^ Men jeg glemte det helt i går ><
Tja...hva skal man si....+0,4...
Skjønner det virkelig ikke...,for å gå ned i vekt må jeg faktisk slutte å spise???
Jeg løper minst like mye som jeg går på rundene mine.. Ikke hver dag jeg får det til, men minst annenhver dag...over 10 km hver gang
Jeg spiser knekkebrød og grønnsaker, skeier ut med en pære liksom..
What to do??![]()
Ikke noe usunt. Ble en pæreJeg starter ferien i dag, og er egentlig totalt utslitt etter et utrolig hektisk første halvår, og verre bli neste så må lade batteriene.
Spiser du også ved siden av?
Spiser frokost kl 08-09: 2 knekkebrød med ost
Spiser lunsj kl 12: 2 knekkebrød med ost + 1 pære
Spiser middag ca kl 16: liten porsjon, minst mulig kalorier
Kvelds ca kl 20: 1 yoghurt og 1 gulrot.
Blir jeg fysen tar jeg en bit salami eller 4-5 blåbær![]()
Dette kommer til å bli en ille kveld
Har allerede tatt en halvt glass vin, og ser at det blir alt for mye mat til bare mannen og meg
Jeg starter ferien i dag, og er egentlig totalt utslitt etter et utrolig hektisk første halvår, og verre bli neste så må lade batteriene.
Spiser du også ved siden av?
Spiser frokost kl 08-09: 2 knekkebrød med ost
Spiser lunsj kl 12: 2 knekkebrød med ost + 1 pære
Spiser middag ca kl 16: liten porsjon, minst mulig kalorier
Kvelds ca kl 20: 1 yoghurt og 1 gulrot.
Blir jeg fysen tar jeg en bit salami eller 4-5 blåbær![]()
Her var det:
Elgstek/biff, soppstuing med asparges, paprika og parmesan, ovnstekte småpoteter marinert i hvitløk og chili med persille, gressløk og permasangratinering, og whiskeysaus.
Tror jeg skal sprekke snart
Ben&Jerry's, popcorn og smågodt
Begynner å bli kvalm faktisk![]()
i dag har jeg vært å kjøpt meg motivasjon. Ny treningsbukse og nye joggesko. Er så klar for juli nå. haha.

Helt enig! Helse først!Jeg er hjemme alene med yngste, så jeg hadde fri fra trening i går. Energinivået er veldig lavt. Gått litt turer da. Prøver å spise sunn mat, men jeg tillater meg godis i helgen. Jeg blir litt manisk om jeg nekter meg selv å spise usunt over for lang tid, og da får jeg en overspiseepisode. Men jeg tenker at det må gå ant å fikse med litt hjernevask. Det går sakte det prosjektet, for først må jeg få opp selvfølelsen. Så her en kveld gjorde jeg stående mageøvelser helt naken foran speilet på badet mens jeg fortalte meg selv at kroppen min var fin som den var
Jeg vil ha fokus på helsen og ikke tenke på hva andre tenker om kroppen min hele tiden. Da må jeg jo godta den først.
Masse godis denne helgen, men greit ellers. Bare turer, men klarte målet på skritt og kalorier både fredag og lørdag. Nå håper jeg at jeg får gjort et godt stykke arbeid i morgen![]()
Ja, vurderer detKanskje ta den turen til legen som du har snakket om, dette høres fryktelig rart ut.
Viktig å kose segDette kommer til å bli en ille kveld
Har allerede tatt en halvt glass vin, og ser at det blir alt for mye mat til bare mannen og meg