Hvor skal du??Mistenker at mandag blir den første dagen i år med under 10.000 skritt.
Vil være på reise i 12 timer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor skal du??Mistenker at mandag blir den første dagen i år med under 10.000 skritt.
Vil være på reise i 12 timer
Det har du nok rett iTror det meste ble tatt på ekstremturen på mandag.
Selv om jeg måtte bryte så ble det 26,6 km
Tviler jeg i grunn påMen de vil komme tilbake når vi er på ferie![]()
Kjører til Larvik, hurtigbåten til Hirtshals og kjører til BillundHvor skal du??![]()
Vi får se.Tviler jeg i grunn pådu er nok flink på ferie også!
Aha...Legoland!Kjører til Larvik, hurtigbåten til Hirtshals og kjører til Billund
Ja, det har du vel godt avVi får se.
Kjenner at jeg også trenger å slappe av
Platå?Tja...hva skal man si....+0,4...
Skjønner det virkelig ikke...,for å gå ned i vekt må jeg faktisk slutte å spise???
Jeg løper minst like mye som jeg går på rundene mine.. Ikke hver dag jeg får det til, men minst annenhver dag...over 10 km hver gang
Jeg spiser knekkebrød og grønnsaker, skeier ut med en pære liksom..
What to do??![]()
Drit i det og se framover!!- 1,5 denne uken. Kjempefornøyd med vektnedgangen, men utrolig misfornøyd med vekta. Veier 14 kg mer enn i fjor på denne tiden. Helt forferdelig!!! Og det at jeg veier såpass mye gjør meg så demotivert. Ond sirkel. Det siste året har vært preget av et svært krevende huskjøp som tok flere uker og mye uvisshet, avslutning av leieforhold, flytting, stress, angst og utmattelse. Og så utredning av eldste og bekymringer over yngste. Søvnmangel. Det er klart at man kan spise usunt i slike tider, men det er vanskelig å godta at jeg har ødelagt så mye av min egen fremgang.
Platå?Platå?
Drit i det og se framover!!Det som har skjedd tidligere får du ikke gjort noe med!
Gratulerer så mye med - 1,5 kg nedgang!![]()
Platå?
Godt jobba!Oi.....
-2,2 kg denne uken, 68,2 kg.
Det vil si hadde jeg tatt en lenger runde i går og kuttet isen hadde jeg klart det![]()
Oh yes. Men i går ble det ingenting for da var jeg så ødelagt. Så håper på en tur i dag.Det er god trening![]()
Jepp, men det blir siste gang.Aha...Legoland!![]()
Hvor ofte spiser du, og når på døgnet har du hovedmåltidet?Tja...hva skal man si....+0,4...
Skjønner det virkelig ikke...,for å gå ned i vekt må jeg faktisk slutte å spise???
Jeg løper minst like mye som jeg går på rundene mine.. Ikke hver dag jeg får det til, men minst annenhver dag...over 10 km hver gang
Jeg spiser knekkebrød og grønnsaker, skeier ut med en pære liksom..
What to do??![]()
Takk, er veldig fornøydGodt jobba!![]()
Ja det forstår jeg veldig godt!Takk, er veldig fornøyd![]()