Skravletråd

Hjelpes! I går begynte vi å jobbe ute med pussing av mur og bygging av markterrasse....begynte kl 12 og var vel effektiv jobbing til 21.30. Så antar at gårsdagens trening var ganske så ok. Kjenner det godt på kroppen i dag i alle fall:hilarious::hilarious::hilarious:bæring av godt våte impregnerte bord er tungt.
Det er jo supert :)
Da har du virkelig fått trent hele kroppen :)

Jeg skifter på å jogge og løpe.
På alle rundene er det noe asfalt, og noe skog og mark.
Klarte ikke mer enn et par km rask gange den gang jeg startet heller, men når det er sagt så har ikke jeg fibromyalgi heller.
All respekt for at du klarer noe med den lidelsen. Du er superflink :)
Jeg burde vært flinkere til å gå i skog for det ujevne terrenget. Holdt på lenge med løping? Har alltid kunne tenkt meg å løpe, men det føles veldig tungt. Ikke sånn fordi trening er tungt, men jeg sier alltid at jeg er for baktung til å løpe:hilarious:

Det er jo supert :)
Da har du virkelig fått trent hele kroppen :)
Ja hver muskel fikk prøvd seg i går:hilarious:er ikke vant til å håndtere skrumaskin daglig så kjenner det godt i fingrene:hilarious:men er ganske stolt av at jeg klarte å holde ut så lenge (lenge leve staheten min) og at jeg skrudde over halve platten selv.

Jeg burde vært flinkere til å gå i skog for det ujevne terrenget. Holdt på lenge med løping? Har alltid kunne tenkt meg å løpe, men det føles veldig tungt. Ikke sånn fordi trening er tungt, men jeg sier alltid at jeg er for baktung til å løpe:hilarious:
Begynt med å gå forsommer 2016 en gang.
Turene ble lenger og lenger.
Sensommer 2017 (Tror jeg det var) begynte jeg å legge inn litt løping enkelte steder, og etter det har mengden løping økt

Begynt med å gå forsommer 2016 en gang.
Turene ble lenger og lenger.
Sensommer 2017 (Tror jeg det var) begynte jeg å legge inn litt løping enkelte steder, og etter det har mengden løping økt
Kanskje jeg kan prøve meg på en lenger tur en dag. Det blir ikke i dag hvertfall:wacky:

Hjelpes! I går begynte vi å jobbe ute med pussing av mur og bygging av markterrasse....begynte kl 12 og var vel effektiv jobbing til 21.30. Så antar at gårsdagens trening var ganske så ok. Kjenner det godt på kroppen i dag i alle fall:hilarious::hilarious::hilarious:bæring av godt våte impregnerte bord er tungt.

God trening da ja :D

Sitter og tenker.
Løp bare en veldig kort tur i gå, bare 10,5 km, den vanlige korte turen er på 11,5 km.
Måtte få tid til å snakke med mannen før vi skulle legge oss.
Har egentlig veldig lyst til å ta den samme runden i kveld siden det er deilig å komme tidlig hjem, men så er det denne veiingen i morgen da hvor jeg har lyst til å komme så nære 68 kg som mulig..
Da burde jeg egentlig ta den lange turen (14,5 km), eller det ekstremt lange turen (16,5 km).
Problemet med den ekstremt lange er at dersom jeg tar den får jeg ikke denne bakkestien på slutten jeg elsker å avslutte med.
Men på den andre siden dersom jeg øker den med en 2-3 km til en superlang tur vil jeg få den med...

Konklusjon:
1. Jeg må finne nye navn på disse rundene mine
2. Jeg begynner å bli en liten smule gal.

Haha ^^
Hva blir det til da?

Jeg burde gå en tur i rask gange i dag, for kondisens skyld. Men jeg har gått nok på asfalt føler jeg, for fotbladene verker. Men jeg vet ikke om jeg orker aerobic heller. Vi får se.

Haha ^^
Hva blir det til da?
Det får vi se på, Løper ned fra V til F, der bestemmer jeg meg om jeg ønsker den korte eller lange.
Velger jeg den korte så bestemmer jeg meg for den veldig korte eller den korte når jeg kommer opp på V igjen siden det er en liten ekstra sløyfe på fjellet.
Velger jeg den lange ser jeg det an når jeg kommer til L om jeg bare løper opp til F igjen og så opp til V, eller om jeg løper til S, og derfra hjemover. Dersom jeg gjør det bestemmer jeg meg når jeg kommer til veien opp til H hvor det på toppen går sti til V og jeg tar den, eller løper ned til F igjen og tar skogen opp.

Oi, dette ble komplisert.
Tror det blir V - F - L(via skogen) - F(via skogen) - V

Det får vi se på, Løper ned fra V til F, der bestemmer jeg meg om jeg ønsker den korte eller lange.
Velger jeg den korte så bestemmer jeg meg for den veldig korte eller den korte når jeg kommer opp på V igjen siden det er en liten ekstra sløyfe på fjellet.
Velger jeg den lange ser jeg det an når jeg kommer til L om jeg bare løper opp til F igjen og så opp til V, eller om jeg løper til S, og derfra hjemover. Dersom jeg gjør det bestemmer jeg meg når jeg kommer til veien opp til H hvor det på toppen går sti til V og jeg tar den, eller løper ned til F igjen og tar skogen opp.

Høres ut som et program for dressurryttere dette ^^ Men kjekt å kunne velge mens man er på tur framfor å måtte bestemme fra start.

Ble bare en veldig kort tur på 9,7 km.
Bekkenet kranglet og foten ble øm igjen.
Men uansett, tror turen på mandag gjorde et godt innhugg på vekten i tillegg til at jeg har vært veldig flink med kostholdet denne uken.
Håper på en nedgang på 1-1,5 kg i morgen.

Ja hver muskel fikk prøvd seg i går:hilarious:er ikke vant til å håndtere skrumaskin daglig så kjenner det godt i fingrene:hilarious:men er ganske stolt av at jeg klarte å holde ut så lenge (lenge leve staheten min) og at jeg skrudde over halve platten selv.

Superflink :D flott å kombinere nyttig arbeid med trening :rolleyes:

Ja veeeeeeeldig komplisert!!! Men så lenge du forstår så er det jo ok ...

Gruer meg til veiing i morgen :eek: vært kjempeflink med maten hele uken, også helgen. Trent mye - men tror ikke på under 65. Vel, 1. juli er jo ikke før mandag så kan evt starte ferien med en «pine helg» :D

Ble 1,5 time ute i kveld også - bare «måtte» med tanke på veiing i mirgen :rolleyes:

Back
Topp