Skravletråd

Tur i skogen på en drøy time unnagjort. Kjente på leggene at jeg burde gå fort fremfor å løpe i dag.,
Flink du er.
Man trener musklene på en annen måte når man går i skogen enn når man løper i tillegg trener man også kjernemusklaturen siden det å gå i skogen krever mer balanse.
Den nye runden min løpte jeg først, og så tar en tur i skogen slik at jeg får begge deler.

Har bare vært på jobb til nå, med hadde et møte et god stykke unna kontoret, måtte snu når jeg var halvveis siden jeg hadde glemt mobilen og så gå dit igjen. Etter møtet gikk jeg tilbake på kontoret.
Enden av visen er at jeg nå er på nesten 10.000 skritt allerede..

Flink du er.
Man trener musklene på en annen måte når man går i skogen enn når man løper i tillegg trener man også kjernemusklaturen siden det å gå i skogen krever mer balanse.
Den nye runden min løpte jeg først, og så tar en tur i skogen slik at jeg får begge deler.

Har bare vært på jobb til nå, med hadde et møte et god stykke unna kontoret, måtte snu når jeg var halvveis siden jeg hadde glemt mobilen og så gå dit igjen. Etter møtet gikk jeg tilbake på kontoret.
Enden av visen er at jeg nå er på nesten 10.000 skritt allerede..

Deilig med en god dose hverdags skritt :D

Shit for en helg etter torsdag. Bikket ikke over 3000skritt noen av dagene. Sitter hjemme med en liten med feber. :Heartbigred Og bryllup på lørdag. Så søndag fråtset jeg. Men den var planlagte da, lenge. Hehe.
Så lenge jeg holder meg til kostholdet må kl dette gå fint. :) var ned 0,5kg sist uke.
God bedring til lille:)
Bra nedgang!

Det er helt sykt:D
Hva skjer på mandag?
Jeg er på jobb, mann og unger er hos svigermor.
Er 30 km hjem fra jobb, og jeg har ingen tid jeg må være hjemme. Tar bussen til og "apostelen hester" hjem.
Fin dag å ta det på...

1. Gang man gjør det er det en sprø idé.
2. gang man gjør det bli det tradisjon :P

Nå må jeg gjøre det en gang i året.
Er også alene på søndag, muligens jeg flytter det til den dagen...
(Nei, tror ikke jeg orker begge selv om det hadde vært kult med 100.000 skritt på 2 dager :P )

Er 30 km hjem fra jobb, og jeg har ingen tid jeg må være hjemme. Tar bussen til og "apostelen hester" hjem.
Fin dag å ta det på...

2. gang man gjør det bli det tradisjon :p

(Nei, tror ikke jeg orker begge selv om det hadde vært kult med 100.000 skritt på 2 dager :p )
Det er jo helt rått!:D
Men sikkert noe jeg kunne ha prøvd selv om jeg hadde vært hjemme alene:)
Heia!

Fin dag å ta det på...

2. gang man gjør det bli det tradisjon :p

(Nei, tror ikke jeg orker begge selv om det hadde vært kult med 100.000 skritt på 2 dager :p )

Du er gal :) men lykke til med planene!!!

Hei Hei :)
Plass til meg her?
Jeg sliter med overvekt og elendig motivasjon, og vekta er på kjapp vei oppover. Jeg går en del, og har sjeldent problemer med å nå 10 000 skritt. Bør trene mer, men er sliten og trøtt. Og blir verre av å spise så mye søtt. Jeg har begynt å ta krom, og håper at effekten kommer kjapt. Men jeg regner med at jeg sikkert må vente en måned kanskje, jeg har lite erfaring med slikt.
Jeg er litt der at jeg vurderer å prøve slankemiddel. Helst noe som skrur opp forbrenning, da problemet hos meg helst er mentalt søtsug. Spiser helt fint og innenfor kaloribehovet mitt ellers, men så kommer søtsuget og tar over.
Jeg tror ikke jeg får til noen sommekropp i år heller :P

Hei Hei :)
Plass til meg her?
Jeg sliter med overvekt og elendig motivasjon, og vekta er på kjapp vei oppover. Jeg går en del, og har sjeldent problemer med å nå 10 000 skritt. Bør trene mer, men er sliten og trøtt. Og blir verre av å spise så mye søtt. Jeg har begynt å ta krom, og håper at effekten kommer kjapt. Men jeg regner med at jeg sikkert må vente en måned kanskje, jeg har lite erfaring med slikt.
Jeg er litt der at jeg vurderer å prøve slankemiddel. Helst noe som skrur opp forbrenning, da problemet hos meg helst er mentalt søtsug. Spiser helt fint og innenfor kaloribehovet mitt ellers, men så kommer søtsuget og tar over.
Jeg tror ikke jeg får til noen sommekropp i år heller :p

Velkommen til oss :) her er det plass til alle som ønsker.
Flott med mange daglige skritt.
Søtsug synes jeg er best å bekjempe ved å kutte sukker i størst mulig grad. Mye vane i dette. Som må brytes

Back
Topp