Skravletråd

Shit for en helg etter torsdag. Bikket ikke over 3000skritt noen av dagene. Sitter hjemme med en liten med feber. :Heartbigred Og bryllup på lørdag. Så søndag fråtset jeg. Men den var planlagte da, lenge. Hehe.
Så lenge jeg holder meg til kostholdet må kl dette gå fint. :-) var ned 0,5kg sist uke.

Shit for en helg etter torsdag. Bikket ikke over 3000skritt noen av dagene. Sitter hjemme med en liten med feber. :Heartbigred Og bryllup på lørdag. Så søndag fråtset jeg. Men den var planlagte da, lenge. Hehe.
Så lenge jeg holder meg til kostholdet må kl dette gå fint. :) var ned 0,5kg sist uke.
Sånn er det noen helger :)
Man må da kunne kose seg innimellom også.

-0,5 kg er utrolig bra :)

Så lenge jeg holder meg til kostholdet må kl dette gå fint. :) var ned 0,5kg sist uke.

Sånn blir det i blant. Da må man se fremover. Og flott å ha med et minus tall fra forrige uke.

Tur i skogen på en drøy time unnagjort. Kjente på leggene at jeg burde gå fort fremfor å løpe i dag.,

Har gjort det de 2 siste årene, og kan ikke være noe dårligere i år.
En dag i løpet av sommeren hvor jeg kommer over 50.000 skritt.
År ser det ut som om dagen kommer til å bli mandag om en uke...

Back
Topp