Minus er absolutt minusMinus 0,2 her - og som jeg pleier si «minus er minus».
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minus er absolutt minusMinus 0,2 her - og som jeg pleier si «minus er minus».
Hørtes koselig utVar i operaen og så «hvite netter» pluss middag med venninner i går kveld. Ble både god mat, 3 glass vin og få skrittmen veldig verdt opplevelsen
![]()
Da satser vi på neste uke!Ja da, jeg veide i morges, kan da ønske der lykke til også.
Var som fryktet, dårlig resultat, +0,6 kg.
Skylder på tanta og sommeravslutning i går.
Selvfølgelig gjør jeg det, jeg har da ikke som vane å gi opp...Da satser vi på neste uke!![]()
Selvfølgelig gjør jeg det, jeg har da ikke som vane å gi opp...
Nei, det har du jo ikkeSelvfølgelig gjør jeg det, jeg har da ikke som vane å gi opp...
Flinke duStartet dagen med 1,5 t i skogen pluss 40 min styrke!!!!
«Let the day start»![]()
Flinke du
Blitt en runde på meg også idagnesten 2 timer
![]()
Ble trippel trening i går. Først jobb, løpetur, styrke på gulvet, og litt lek med mannen![]()
Haha..1,5 time ute i kveld![]()
Haha..
Jeg slo deg, var ute i 2t og 15 min
Flink du var![]()
Og bryllup på lørdag. Så søndag fråtset jeg. Men den var planlagte da, lenge. Hehe. Sånn er det noen helgerShit for en helg etter torsdag. Bikket ikke over 3000skritt noen av dagene. Sitter hjemme med en liten med feber.Og bryllup på lørdag. Så søndag fråtset jeg. Men den var planlagte da, lenge. Hehe.
Så lenge jeg holder meg til kostholdet må kl dette gå fint.var ned 0,5kg sist uke.
Shit for en helg etter torsdag. Bikket ikke over 3000skritt noen av dagene. Sitter hjemme med en liten med feber.Og bryllup på lørdag. Så søndag fråtset jeg. Men den var planlagte da, lenge. Hehe.
Så lenge jeg holder meg til kostholdet må kl dette gå fint.var ned 0,5kg sist uke.