Takk![emoji1]Yes nå MÅ du![]()
Lykke til!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk![emoji1]Yes nå MÅ du![]()
Lykke til!!!
Ja ikke sant, men nå har jeg fått milde astmaanfall nesten hver gang vi har jogget så vurderer faktisk å ta litt astmamedisin imorgen [emoji54]
Da har jeg og noen kollegaer et mål og jogge mot. Vi tenker å være med på noe som heter vårruset for jenter/damer [emoji6] løype på 5 km hvor vi planlegger å jogge, tenker å være med til neste år da siden vi tvilsomt klarer å jogge 5 km til slutten av mai [emoji23]
Morsomt med mål da [emoji4]
Takkerimponert selv jeg
første gang i mitt liv heg greier det. Har vært mange ned og opp igjen tidligere.
Men nå er jeg herlig motivert til å holde vekten![]()
Oi, her var det blitt mye liv
Har dessverre ikke tid til å svare på så mye nå siden jeg egentlig skulle ha lagt meg.
Uansett, etter først nesten 2 uker uten trening på grunn av forretningsreiser og eksamenslesning, så bare korte turen siden ingenting fungerte, så løsnet det endelig i dag.
Fikk gjennomført min vanlige tur inkludert mye løping.
Føltes herlig å være ordentlig i gang i gjen
Det minner meg på, kanskje på tide å bytte treingsmodus fra gåing til løping i treningsappen jeg bruker, løper jo mer enn jeg går nå![]()
Så bra!!![emoji122] [emoji122]Fredag og veiing.........
-1,4 kg!!![emoji1][emoji1][emoji1][emoji122][emoji122][emoji122]
Ikke for meg, eksamenstid men litt for lite trening, litt lite fokus på kosthold den siste tiden og tantebesøk...Fredag og veiing.........
Ikke for meg, eksamenstid men litt for lite trening, litt lite fokus på kosthold den siste tiden og tantebesøk...
Tror vi venter til neste uke.
Men du RonjaR for et fantastisk resultat, jubler for deg
Fredag og veiing.........
WOW!!!!!
Har ikke kommet dit enda at jeg syns jogging er herlig, bare vondt [emoji23] men merker bedring på kondisjonen daYes veldig glad for vekten og at jeg fortsatt ikke har gått oppover igjen!!!!
Flink du er - var ute en runde i kveld. Herrrlig
Imponerende! Og ja da må man bytte modus på appen [emoji6]Oi, her var det blitt mye liv
Har dessverre ikke tid til å svare på så mye nå siden jeg egentlig skulle ha lagt meg.
Uansett, etter først nesten 2 uker uten trening på grunn av forretningsreiser og eksamenslesning, så bare korte turen siden ingenting fungerte, så løsnet det endelig i dag.
Fikk gjennomført min vanlige tur inkludert mye løping.
Føltes herlig å være ordentlig i gang i gjen
Det minner meg på, kanskje på tide å bytte treingsmodus fra gåing til løping i treningsappen jeg bruker, løper jo mer enn jeg går nå![]()
Wow fantastisk!Fredag og veiing.........
Har overnattings besøk hjemme og siden jeg veier meg i undertøy foran TVen så venter vi til neste fredag med veiing [emoji23]
Det skjønner jeg utrolig godtHar overnattings besøk hjemme og siden jeg veier meg i undertøy foran TVen så venter vi til neste fredag med veiing [emoji23]
Har overnattings besøk hjemme og siden jeg veier meg i undertøy foran TVen så venter vi til neste fredag med veiing [emoji23]
Så bra!Oh, vi skulle se hvem som kunne holde lengst på med sånn tung rockering lengst, jeg skulle begynne, etter ti min ga mannen opp og sa at jeg vant, tok like greit å sto i 20 min, men det merkes godt nå ja [emoji54]