Skravletråd

Oh, vi skulle se hvem som kunne holde lengst på med sånn tung rockering lengst, jeg skulle begynne, etter ti min ga mannen opp og sa at jeg vant, tok like greit å sto i 20 min, men det merkes godt nå ja [emoji54]

Så bra[emoji1] det er god trening!

Så bra!
Jeg husker jeg var blå over alt da jeg holdt på med den rockering[emoji28]
Faktisk ikke blå overraskende nok [emoji23]

Kunne sikkert holdt på lengre men tenkte 20 min holdt siden jeg uansett skal ut å jogge idag [emoji6]

Jepp, merker det godt i magen[emoji1]
Jupp [emoji16]

Men må merker jeg det godt i hele kroppen egentlig prøvde å jogge men etter første omgang når jeg skulle jogge igjen klarte jeg bare halvparten, ikke så overraskende pga elendig kondisjon og anstrengelsesastma, men håpte at det skulle gå da. Men vi fortsatt jobbe med kondisjonen så får se om jeg finner et bedre program

Jupp [emoji16]

Men må merker jeg det godt i hele kroppen egentlig prøvde å jogge men etter første omgang når jeg skulle jogge igjen klarte jeg bare halvparten, ikke så overraskende pga elendig kondisjon og anstrengelsesastma, men håpte at det skulle gå da. Men vi fortsatt jobbe med kondisjonen så får se om jeg finner et bedre program
Dersom det er meningen å jogge flere omganger og du "bare" klarer halvparten av andre omgang kan det være en ide å prøve å holde litt tilbake på farten i første omgang.
Jeg har en ganske lang treningsrunde som jeg begynte å jogge deler av, jeg klarte ikke å jogge lenge/mange ettapper før jeg begynte å holde tilbake på farten slik at jeg ikke slet meg ut i begynnelsen.
Når jeg klarte å få det til ordentlig gikk også tiden ned.

Syns du er flink jeg, stå på

Dersom det er meningen å jogge flere omganger og du "bare" klarer halvparten av andre omgang kan det være en ide å prøve å holde litt tilbake på farten i første omgang.
Jeg har en ganske lang treningsrunde som jeg begynte å jogge deler av, jeg klarte ikke å jogge lenge/mange ettapper før jeg begynte å holde tilbake på farten slik at jeg ikke slet meg ut i begynnelsen.
Når jeg klarte å få det til ordentlig gikk også tiden ned.

Syns du er flink jeg, stå på
Klarte første omgang pga det var nedoverbakke en del av den, ellers hadde jeg nok begynt å slite allerede der, men er ikke vant til å jogge og klarte akkurat 3 min 4 ganger her på torsdagen så 4 min 5 ganger idag ble for mye [emoji852]️ men jeg kan jo da faktisk bare fortsette med 3 min også heller øke litt mer forsiktig enn det som står i programmet [emoji4]

Jupp [emoji16]

Du vil nok kjapt merke forbedringer på kondis[emoji2]
Bare viktig å ha det gøy så man ikke blir lei[emoji38]

Du vil nok kjapt merke forbedringer på kondis[emoji2]
Bare viktig å ha det gøy så man ikke blir lei[emoji38]
Ja idag har jeg bare hvert skjelven og slitet med energi etterpå så hadde jeg fortsett det programmet hadde jeg fort blitt lei, greit å føle at treningen gir noe også.

Ja idag har jeg bare hvert skjelven og slitet med energi etterpå så hadde jeg fortsett det programmet hadde jeg fort blitt lei, greit å føle at treningen gir noe også.

Det er helt sant[emoji1] må ikke begynne for hardt!

Ok, da var man syk (igjen).

Tett i brystet, tett i nesen. tett i pappen, slapp og vondt i hele kroppen.
Men når det er sagt, selv når jeg er syk merker jeg hvor mye bedre form jeg er i enn tidligere.
Veldig greit å kjenne det på alle plan

Men når det er sagt, selv når jeg er syk merker jeg hvor mye bedre form jeg er i enn tidligere.
Og heldigvis pleier man da og bli fortere frisk igjen også selvom det er utrolig kjipt mens man er syk [emoji852]️
God bedring

God bedring snuppa[emoji4]
Godt å føle på bedre form!

Ok, var på vekten i morges, 71,7 kg, ca 1 kg mer enn får eksamenstiden.
IKKE fornøyd.
Har strevd mye med kostholdet etter jul, og har ikke klart å gå ned det jeg gikk opp i jula.
Hatt mangel på motivasjon, for mye å gjøre på jobb og studier, har ikke klart alt :(
Dog, det er en positiv ting, jeg har klart å holde motivasjonen til trening oppe :)

Uansett, gjort er gjort, og spist er spist, ikke noe å gjøre med det nå.
Er for første gang på lenge tilbake i ketose, jippi, det er en veldig god start, nå må jeg bare holde meg der, elsker energien jeg får av det. Merker også at motivasjonen til å holde meg der også har kommet tilbake :)

Tar den siste tiden som læring ved tanke på at når målet er nådd ønsker jeg å holde meg der.

Back
Topp