Skravletråd

Vond rygg, vondt bekken, vondt i magen, pollentett i nesen.

Ble ikke tur 14,5 km i dag hvor av 10 km skulle være løping.
Løping var umulig med det bekkenet og den ryggen, og orket ikke like langt.
Ble bare 10,8 km rask gange, men ut fra forutsetningene er jeg fornøyd.

En mil er jo flott - særlig når kroppen svikter. Håper du føler deg bedre i dag.

Liten rapport fra meg: hatt en veldig travel periode med MYE jobb. Det har betydd litt for lite trening dessverre.
Men når jeg er travel spiser jeg mindre enn jeg pleier så vekten er på riktig side. 62,4 sist fredag :D
Nå blir fokus i mai og juni å trene mer - særlig ute!!! Vil ha tilbake den gode trenings følelsen i kroppen.

Gratulerer sååå my med baby og nyt tiden med babyen :p er jo så kos og går så fort.
Flott å være aktiv her når man vil ned i vekt. Det har vært en svært god hjelp i min nedgang på ca 22 kg.
Men ammer du skal du ta det pent og rolig en god stund til. Gåturer som kan økes i lengde og intensitet etterhvert er flott og kanskje også litt styrke på stuegulvet fra om noen uker. Evt prøve deg på barsel trenings timer med baby. Sunn kost med nok inntak til å bevare melken er fin start.
Masse lykke til :D
Tusen takk! Ja, det nytes-førstemann hadde kolikk og refluks, så det var lite nytelse da kan du sei. Nå er det annerledes, har fått ei rolig sovedukke.

Ja, jeg trenger et fellesskap og en felles motivasjon for å klare det-trilleturer i starten er planen og etterhvert styrketrening med baby hjemme. Vi ammer ikke, men nok og rett mat er jo alfa og omega for å komme seg i form igjen etter tre svangerskap (tunge sådan) på fem år. Takk for lykkønskninger :)

Velkommen!!!!
Jeg gikk ned ca 22 kg for et par år siden med veldig god hjelp og mye motivasjon herfra.
Takk![emoji4] det er godt å høre! Problemet er vel strengt tatt ikke å gå ned, men å bli der. Bare jeg kommer i gang[emoji28] Vært på trening i dag, og SKAL gå en tur i morra. Også var det maten da[emoji28]

Takk![emoji4] det er godt å høre! Problemet er vel strengt tatt ikke å gå ned, men å bli der. Bare jeg kommer i gang[emoji28] Vært på trening i dag, og SKAL gå en tur i morra. Også var det maten da[emoji28]

Mat er kg og trening gram sies det jo. Og mye riktig i det. Men ofte henger det veldig i hop - ihvertfall for meg. Er jeg flink med trening kommer også motivasjonen for a skjerpe kostholdet også snikende.
Jeg har ogdå vært mye ned og opp igjen gjennom årene - denne gangen har jeg greidd å holde meg der.
Sett på det som en livstils endring og ikke en kur.
Og så har jeg blitt forbausende glad i å trene gjennom denne prossesen og det er med på stabiliseringen nå etterpå.

Mat er kg og trening gram sies det jo. Og mye riktig i det. Men ofte henger det veldig i hop - ihvertfall for meg. Er jeg flink med trening kommer også motivasjonen for a skjerpe kostholdet også snikende.
Jeg har ogdå vært mye ned og opp igjen gjennom årene - denne gangen har jeg greidd å holde meg der.
Sett på det som en livstils endring og ikke en kur.
Og så har jeg blitt forbausende glad i å trene gjennom denne prossesen og det er med på stabiliseringen nå etterpå.
Det er noe med det! Og treningen strammer opp litt, og det er jo helt greit at skjer. Nå henger det meste[emoji85] jeg har også veldig lyst til å bli glad i å løpe. Var på god vei, helt til jeg ble gravid for tre år siden. Må bare bli lettere først, så knær og bein tåler det.

Så flink du har vært[emoji122] [emoji122]
Hva trener du?

Det er noe med det! Og treningen strammer opp litt, og det er jo helt greit at skjer. Nå henger det meste[emoji85] jeg har også veldig lyst til å bli glad i å løpe. Var på god vei, helt til jeg ble gravid for tre år siden. Må bare bli lettere først, så knær og bein tåler det.

Så flink du har vært[emoji122] [emoji122]
Hva trener du?

Jeg startet på en fast trenings time hver mandag kveld arrangert i lokalmiljøet. Den er ca 30 min kondis med litt trinn og småløping/hopping pluss 30 min styrke med egen kropp og strikker som motstand. Og tilslutt litt deilig strekk. I tillegg begynte jeg gå turer - minst tre ganger i uken. Etterhvert som formen kom ble turene lengre og hurtigere og jeg la inn bakker. Kiloene gikk jo av og «plutselig» en dag følte jeg for å øve på jogging/løping. Dette ble også gradvis intensivert.
Jeg har også brukt mølle inne på vinterstid og om det har regnet mye etc. Men liker meg best ute.
Da kiloene stort sett var borte slang og hang det her også, så da kjøpte jeg gym matte og gjorde styrke på stuegulvet etter ute treningene. Men jeg synes det er kjedelig så kunne helt klart vært flinkere med det.
For meg og min familie passer det veldig bra at min (og mannens) trening stort sett er uavhengig av alt og alle.

Jeg startet på en fast trenings time hver mandag kveld arrangert i lokalmiljøet. Den er ca 30 min kondis med litt trinn og småløping/hopping pluss 30 min styrke med egen kropp og strikker som motstand. Og tilslutt litt deilig strekk. I tillegg begynte jeg gå turer - minst tre ganger i uken. Etterhvert som formen kom ble turene lengre og hurtigere og jeg la inn bakker. Kiloene gikk jo av og «plutselig» en dag følte jeg for å øve på jogging/løping. Dette ble også gradvis intensivert.
Jeg har også brukt mølle inne på vinterstid og om det har regnet mye etc. Men liker meg best ute.
Da kiloene stort sett var borte slang og hang det her også, så da kjøpte jeg gym matte og gjorde styrke på stuegulvet etter ute treningene. Men jeg synes det er kjedelig så kunne helt klart vært flinkere med det.
For meg og min familie passer det veldig bra at min (og mannens) trening stort sett er uavhengig av alt og alle.
Bare vi får inn skikkelig rutine for soving på minste så blir det trening en gang i uka her jeg bor. Nå er problemet at det starter midt i legginga til eldste og hvis yngste ikke sover da så blir det bare tull. Er med på barseltrening da, en gang i uka. Og har noen rimelig bra bakker her som får opp puls og litt styrke blir det av å dytte den tunge vogna opp. Så det er jo muligheter[emoji6]

Bare vi får inn skikkelig rutine for soving på minste så blir det trening en gang i uka her jeg bor. Nå er problemet at det starter midt i legginga til eldste og hvis yngste ikke sover da så blir det bare tull. Er med på barseltrening da, en gang i uka. Og har noen rimelig bra bakker her som får opp puls og litt styrke blir det av å dytte den tunge vogna opp. Så det er jo muligheter[emoji6]

Hørtes ut som du både er motivert og har ulike muligheter!!!! Vogn trilling er super trening og koselig også. Med litt tempo og bakker blir man sterk og sprek.

Hørtes ut som du både er motivert og har ulike muligheter!!!! Vogn trilling er super trening og koselig også. Med litt tempo og bakker blir man sterk og sprek.
Ja, så det er bare å komme i gang! Det er i grunn der hele greia ligger[emoji28] men nå må jeg jo bare, da jeg har posta det her[emoji6]

Liten rapport fra meg: hatt en veldig travel periode med MYE jobb. Det har betydd litt for lite trening dessverre.
Men når jeg er travel spiser jeg mindre enn jeg pleier så vekten er på riktig side. 62,4 sist fredag :D
Nå blir fokus i mai og juni å trene mer - særlig ute!!! Vil ha tilbake den gode trenings følelsen i kroppen.

Du er jo helt rå på å holde vekta![emoji1]
Skikkelig imponert!

Så barnslig![emoji23]
Ja ikke sant, men nå har jeg fått milde astmaanfall nesten hver gang vi har jogget så vurderer faktisk å ta litt astmamedisin imorgen [emoji54]

Uff kjedelig med oppgang men du vet jo hvorfor og sannsynligvis blir det ekstra nedgang neste uke.
Ja vi får se, fikk en real sprekk idag [emoji54] var absolutt ikke lurt! Var ute med kollegaer! Huff

Tiden for å trene ute er nå [emoji16] skal selv ut tidlig imorgen for å jogge litt [emoji16]

Godt vekten er på riktig side da [emoji4]

Da har jeg og noen kollegaer et mål og jogge mot. Vi tenker å være med på noe som heter vårruset for jenter/damer [emoji6] løype på 5 km hvor vi planlegger å jogge, tenker å være med til neste år da siden vi tvilsomt klarer å jogge 5 km til slutten av mai [emoji23]

Morsomt med mål da [emoji4]

Tiden for å trene ute er nå [emoji16] skal selv ut tidlig imorgen for å jogge litt [emoji16]

Godt vekten er på riktig side da [emoji4]

Yes veldig glad for vekten og at jeg fortsatt ikke har gått oppover igjen!!!!
Flink du er - var ute en runde i kveld. Herrrlig

Back
Topp