Skravletråd

God dag damer [emoji16]

Veldig fornøyd med treningen idag! 149 som høyeste puls idag noe som er det høyeste jeg har fått, samt har jeg øvd litt på å glide i vannet siden jeg tydeligvis burde gjøre det i 200m ifølge treningsprogrammet jeg fikk, og selvsagt var han som hadde laget det på jobb så fikk noen pointers av han, og øver litt på ulike svømmeteknikker [emoji16]

Hadde vondt i hofta før jeg gikk men har ikke vondt nå lenger så er veldig fornøyd, skikkelig endorfinrus [emoji6]

God dag damer [emoji16]

Veldig fornøyd med treningen idag! 149 som høyeste puls idag noe som er det høyeste jeg har fått, samt har jeg øvd litt på å glide i vannet siden jeg tydeligvis burde gjøre det i 200m ifølge treningsprogrammet jeg fikk, og selvsagt var han som hadde laget det på jobb så fikk noen pointers av han, og øver litt på ulike svømmeteknikker [emoji16]

Hadde vondt i hofta før jeg gikk men har ikke vondt nå lenger så er veldig fornøyd, skikkelig endorfinrus [emoji6]
Så utrolig bra, flink du er :)
Bra det hjalp på hofte smertene

Det som skjedde var følgende:
1: Jeg måtte handle
2: En av de tingene jeg skulle ha måtte jeg på sentret for
3: Sentret er 5-6 km unna
4: Det er nye Pokemon ute i dag og dersom jeg går kan jeg fange fler av dem.....

Trenger jeg egentlig si noe mer?

(Men når det er sagt så tok jeg bilen når jeg kom på at jeg hadde glemt noe)

Du er utrolig flink![emoji1]

God dag damer [emoji16]

Så kjekt med sin egen personlige svømmetrener[emoji1] flinke du!

Da står vi ganske likt[emoji1]
Målet mitt er 64-65 kg, og er nå på 77... Heia oss![emoji1]

Woho da kan vi heie hverandre frem :D
Bare irriterende at etter noen dager med helvetes spysjuka at jeg ikke i det minste gikk ned noe [emoji85][emoji85]

Har du gått ned mye til nå?

Gratulerer, gleder meg til vekta viser det samme her! Kanskje det er verre å gå ned fra 80 enn 90?

Fra 90 til 80 gikk lettere. (Fra nesten 100 til 90 gikk av seg selv etter fødselen.) Noen av kiloene mellom 90 og 80 var graviditetskilo som forvant temmelig fort etter fødselen. Og etter jeg måtte slutte amming og begynne på uttallige medisiner, forsvant matlysta totalt og noen kg gikk der og. er de 6 jeg har gått ned til nå jeg har virkelig måtte jobbe hardt for. Ha rei mye du ønsker å gå ned?

Woho da kan vi heie hverandre frem :D
Bare irriterende at etter noen dager med helvetes spysjuka at jeg ikke i det minste gikk ned noe [emoji85][emoji85]

Har du gått ned mye til nå?

Jepp, heia, heia![emoji1]

Jeg har ligget +- 5 kg i lang tid, men nå i høst/jul gikk jeg plutselig opp masse...+15 kg fra der jeg vil være..[emoji13]
Så har ikke gått ned mer enn 3 kg siden nyttår, men er på rett vei[emoji1]

Fra 90 til 80 gikk lettere. (Fra nesten 100 til 90 gikk av seg selv etter fødselen.) Noen av kiloene mellom 90 og 80 var graviditetskilo som forvant temmelig fort etter fødselen. Og etter jeg måtte slutte amming og begynne på uttallige medisiner, forsvant matlysta totalt og noen kg gikk der og. er de 6 jeg har gått ned til nå jeg har virkelig måtte jobbe hardt for. Ha rei mye du ønsker å gå ned?
Vel vil ned til 65, veier 81-80 nå og har gått litt opp så ned en stund nå, ikke kommet meg under 80 enda men snart [emoji16] veide 101 I begynnelsen og jeg hadde ikke gått ned noen graviditetskilo, kroppen min er ganske rar sånn sett så har jobbet hardt for hver kg men må vist jobbe hardere fremover ser det ut som [emoji4]

Jepp, heia, heia![emoji1]

Jeg har ligget +- 5 kg i lang tid, men nå i høst/jul gikk jeg plutselig opp masse...+15 kg fra der jeg vil være..[emoji13]
Så har ikke gått ned mer enn 3 kg siden nyttår, men er på rett vei[emoji1]

Da er du ihvertfall på rett vei nå ;)

Merker at min generelle form etter helgas sykdom ikke er klar for å gå tilbake til lavkarbo helt. Nå er jeg vel egentlig på lavmat alt :p får såvidt i meg noe. Dog er vekta stabil så kroppen er nok i sparemodus siden jeg ikke får i meg noe særlig [emoji849]

Vel vil ned til 65, veier 81-80 nå og har gått litt opp så ned en stund nå, ikke kommet meg under 80 enda men snart [emoji16] veide 101 I begynnelsen og jeg hadde ikke gått ned noen graviditetskilo, kroppen min er ganske rar sånn sett så har jobbet hardt for hver kg men må vist jobbe hardere fremover ser det ut som [emoji4]

Høres likt ut mye at det du sier. I 2013 veide jeg mitt meste utenom svangerskap. 104 var jeg da. Så bestemte jeg meg for å endre litt på livet for jeg ville tørre å klatre slik mannen min gjorde :p da gikk jeg ned 40 kg på ett år. Men husker enda (og det er slik nå og) at de første kg er lett. Og de verste er egentlig de sånn 82-79 for eksempel. For man vil så gjerne under 80. Men det tar så tid :p og det bare stopper opp :p

Da er du ihvertfall på rett vei nå ;)

Merker at min generelle form etter helgas sykdom ikke er klar for å gå tilbake til lavkarbo helt. Nå er jeg vel egentlig på lavmat alt :p får såvidt i meg noe. Dog er vekta stabil så kroppen er nok i sparemodus siden jeg ikke får i meg noe særlig [emoji849]

Greit å være i form først ja[emoji4]

Kjenner godt at jeg har økt treningsmengdene, støøøøøl :D Litt deilig også!

Jeg finner ikke tid til å løpe i timesvis på mølla nå, og har ikke motivasjon til tabata på mølle, så da blir det mest spinning og gruppetimer. Prøve noe nytt som egentlig ikke er helt meg ;) Jeg liker TUNG vekttrening kombinert med harde kardioøkter, men det tar for mye tid.

Skal ha på plass treninga før jeg prøver gjøre noe med maten.

Back
Topp