Skravletråd

Så spurte en god venn av mannen som jobber i svømmehallen her og som også er trener om hvordan få høyere puls når jeg svømmer.

Mannen kommer snart hjem med et ark hvor han da har skrevet ned et program, nederst på arket står det om du fortsatt lever så gjør xxxx.

Tja ikke så beroligende akkurat [emoji23][emoji23][emoji23]

Godt jeg ikke er alene om det [emoji23][emoji23][emoji23]

Har kun et alternativ her da som jo burde være stort nok men til tider er det veldig populært å være der tydeligvis
Satser på at nesten ingen er der imorgen tidlig, lov å drømme ihvertfall [emoji23][emoji23]

Finner en tider hvor ingen er der, så er det helt topp.

Er puppa borte?![emoji33] heldige du![emoji85]

Du har vært max uheldig![emoji20] skjønner godt det er frustrerende..

Ikke helt borte som jeg ønsker, men mye mindre.

Får heie på deg og shadow så lenge. Fortsetter jeg treningen like bra som nå, så kan jeg kanskje få starte med løping i slutten av mars eller tidlig april.

Hei på du[emoji1]
Har du født eller er du gravid?
Heihei :)
Mini er straks et år, og jeg bør absolutt kvitte meg med noe babyvekt før neste graviditet. Må også ned i vekt for evt IVF.

Fint sted å få motivasjon. Hvor lenge er det siden du fødte? Om du ammer fortsatt, så ikke kjør for hard kur. Direkte slanking bør gjøres etter ammestopp. Men spise fornuftig og sunt og gå lange trilleturer pluss trene litt styrke og kondis er jo bare fint.
Jeg gikk ned ca 22 kg i 2017 med GOD hjelp og motivasjon her inne.
Masse lykke til!!!
Mini er 1år og vi ammer kanskje 3-4 ganger i uka, er nok mest kos nå så nærmer seg slutten :) Jeg har prøvd å spise fornuftig hele veien, men nå har jeg økt treningsmengdene fra trilleturer og spinning til styrke og mer intense gruppetimer.

Mini er 1år og vi ammer kanskje 3-4 ganger i uka, er nok mest kos nå så nærmer seg slutten :) Jeg har prøvd å spise fornuftig hele veien, men nå har jeg økt treningsmengdene fra trilleturer og spinning til styrke og mer intense gruppetimer.

Så flink og fornuftig du er. Lurt å kjøre mer intensivt nå som datteren er såpass stor. Og ikke ammer særlig. Tipper du raskt vil se forbedringer på både vekten og ikke minst at kroppen blir strammere.
Moderat lavkarbo og mye bevegelse har hjulpet meg til målet. Om du ikke har skriftmåler/puls klokke så invester i en - jeg ble super motivert av den. Ikke bare til trening men også få mange skritt på jobb og hjemme.
Masse lykke til!!! Blir moro å følge det her.

Sniker emg inn her jeg :) Vil ned igjen i vekt etter fødsel, før neste graviditet. Trente minst to ganger i uka, og gikk en del i tillegg, under graviditeten men gikk likevel opp over 30kg...
Koselig med flere her inne [emoji4]

Kjenner til det med å gå opp i vekt mens man er gravid jeg slet lenge med de ekstra kg, og først nå som jeg har begynt med lavkarbo og trening har jeg gått ned en del, 10 kg fra startvekt etter to barn [emoji16]
Satser på å være fornøyd før året er omme [emoji4]

Så spurte en god venn av mannen som jobber i svømmehallen her og som også er trener om hvordan få høyere puls når jeg svømmer.

Mannen kommer snart hjem med et ark hvor han da har skrevet ned et program, nederst på arket står det om du fortsatt lever så gjør xxxx.

Du kan heller se på det som en utfordring.
Du skal klare xxxx før eller siden :)

Det høres utrolig bra ut, da skal du se du får fart på sakene :)

Koselig med flere her inne [emoji4]

Kjenner til det med å gå opp i vekt mens man er gravid jeg slet lenge med de ekstra kg, og først nå som jeg har begynt med lavkarbo og trening har jeg gått ned en del, 10 kg fra startvekt etter to barn [emoji16]
Satser på å være fornøyd før året er omme [emoji4]
Slik som du holder på tror jeg du vil være der før sommeren, jeg :)

Haha[emoji1][emoji173]️ har du testet??

Ikke helt borte som jeg ønsker, men mye mindre.

Får heie på deg og shadow så lenge. Fortsetter jeg treningen like bra som nå, så kan jeg kanskje få starte med løping i slutten av mars eller tidlig april.

Takk, vi trenger heiagjeng[emoji1]
Tipper du er i farta fortere enn du tror[emoji4]

Du kan heller se på det som en utfordring.
Du skal klare xxxx før eller siden :)
Han hadde skrevet:
Om du fortfarande lever ta 3:e pass :D

Uten å spesifisere hva det eventuelt skulle være og understrek på fortfarande så da må jeg spørre han da [emoji23][emoji23][emoji23] men det skal jeg klare, må ha tid og jukselapp [emoji6]

Back
Topp