Skravletråd

Tok meg en liten omvei på vei hjem fra butikken og er nå oppi 14.436 skritt.
Ser ut som om jeg klarer det likevel, og dersom jeg kommer over 15.007 skritt i dag er jeg over 100.000 skritt allerede denne måneden :)

Kulde og isete føre har «tvunget» meg til å invistere i en mølle :D plassert foran TV’n i kjellerstuen. Så nå blir det løping/gåing innendørs.

Last edited:
Syns du har helt greie økter.
Blir bedre etterhvert. Kan prøve å svømme raskere.
Begynte med 1 km i timen ca til 1 km på 35 min så ser stor fremgang sånn sett [emoji16]
Men skal gjøre det jeg kan for mer effektiv svømming så jeg får pulsen høyere [emoji4]

Kulde og isete føre har «tvunget» meg til å insistere i en mølle :D plassert foran TV’n i kjellerstuen. Så nå blir det løping/gåing innendørs.
Jeg derimot er litt motsatt.
Jeg orker ikke å "stå stille" mens jeg trener, og går ut selv om det er kaldt.

Men vi alle er forskjellige, så flott du har lagt til rette for trening :)

Knallbra:)
Måtte innom her en tur også;).
Heier på deg [emoji8]. Selv om jeg er veldig misunnelig på cardiotreningen din [emoji14]. Trøster meg med at jeg er mye sterkere i armene etter 3 uker på krykker[emoji123]

Koselig å se deg her[emoji8]
Jeg heier på deg og veien tilbake![emoji2] armene dine blir jo bare RÅÅÅ!![emoji28]

Sniker emg inn her jeg :) Vil ned igjen i vekt etter fødsel, før neste graviditet. Trente minst to ganger i uka, og gikk en del i tillegg, under graviditeten men gikk likevel opp over 30kg...

Back
Topp