Skravletråd

Er bare en del treningsrunder som har blitt avlyste på grunn av jobbreiser.
Har ikke lyst til å veie i morgen.
Var rundt +6 etter julen og med mindre trening enn ønsket, sånn opp og ned med kostholdet og tante besøk kan det umulig gå bra

Hm... det er veldig lov å feige ut - om du er redd for å miste motivasjonen ved et ikke så bra resultat.

Hm... det er veldig lov å feige ut - om du er redd for å miste motivasjonen ved et ikke så bra resultat.
Resultatet ble 71,3 kg, eller + 3,3 kg i forhold til før desember.
Får se det fra den lyse siden, en mindre enn det var i begynnelsen av januar og mye igjen av året så en stund til målet skal være nådd...

Veidde meg i dag for første gang siden starten av november. Resultatet ble pluss 1,2 kg. Super fornøyd for storkoste meg hele desember. Og er helt sikker på at det var endel mer ved nyttår så innsatsen i januar har stablisert meg. Og det var jo målet mitt.

Flott resultat tatt dine utfordringer i betraktning. Nå er du på god vei til målet!!!!!
Etter min egen utfordring har jeg hele 2018 til å nå målet selv om før sommeren hadde vært topp.
Er usikker på hvordan februar blir siden jeg vet jeg vil miste noen treninger på grunn av reise og ekstrem kulde neste uke

Endte på 34.361 skritt i går.

Sitter og tenker.
Jeg har et par erender etter jobb før jeg skal i bursdag.
Hva viss jeg går store deler av veien istedenfor buss, da vil jeg fort komme over 20.000 i dag.
På den andre siden, jeg har på med støvletter og det er fryktelig kaldt....

Tenke, tenke.....

Veidde meg i dag for første gang siden starten av november. Resultatet ble pluss 1,2 kg. Super fornøyd for storkoste meg hele desember. Og er helt sikker på at det var endel mer ved nyttår så innsatsen i januar har stablisert meg. Og det var jo målet mitt.

Da har du gjort en god jobb[emoji1]

Endte på 34.361 skritt i går.

Sitter og tenker.
Jeg har et par erender etter jobb før jeg skal i bursdag.
Hva viss jeg går store deler av veien istedenfor buss, da vil jeg fort komme over 20.000 i dag.
På den andre siden, jeg har på med støvletter og det er fryktelig kaldt....

Tenke, tenke.....

Støvletter på denne ishålken er nok ikke å anbefale[emoji15][emoji33]

Så flinke dere er [emoji16]

Jeg merker jeg er blitt mye mer aktiv men også jobber jeg ca 125% nå også samt prøver å trene 3 ganger i uka, går så som så med vekttap, får jo ikke sjekket så bra som før og gleder meg til jeg får veid meg fast på fredager igjen.

Går mye i jobben da så over 18.000 steg idag [emoji4]

Så flinke dere er [emoji16]

Jeg merker jeg er blitt mye mer aktiv men også jobber jeg ca 125% nå også samt prøver å trene 3 ganger i uka, går så som så med vekttap, får jo ikke sjekket så bra som før og gleder meg til jeg får veid meg fast på fredager igjen.

Går mye i jobben da så over 18.000 steg idag [emoji4]

Du er jo konstant i bevegelse, så vil tro du merker det på vekta[emoji1]

Back
Topp