Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stolt av meg selv idag [emoji16]
![]()
![]()
Den teller ikke skritt mens jeg svømmer men det merkes på % og kalorier da også selvsagt denne
![]()
![]()
Takk [emoji4] gikk tur med ungene for å komme over 200%, tenkte jeg da kunne gå dem med istedenfor å kjøre til butikken eller ta butikken som ligger nærmest [emoji16]Klapper for deg[emoji1][emoji122] strålende jobbet!
Ugh, det er kaldt[emoji13] jeg hadde latt være..
Jeg kom meg ut [emoji4]Akkurat på grensa for min del men om det ikke blåste mye ville jeg gått [emoji4]
En fantastisk dag du har hatt.Stolt av meg selv idag [emoji16]
![]()
![]()
Den teller ikke skritt mens jeg svømmer men det merkes på % og kalorier da også selvsagt denne
![]()
![]()
Takk [emoji4] veldig fornøyd med dagen idag, godt å være så mye i bevegelse! Var også sol her idag så hjalp mye på motivasjonen til å dra med barna ut osv [emoji16]En fantastisk dag du har hatt.
Flinke deg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Takk [emoji4] gikk tur med ungene for å komme over 200%, tenkte jeg da kunne gå dem med istedenfor å kjøre til butikken eller ta butikken som ligger nærmest [emoji16]
Jeg kom meg ut [emoji4]
Det var egentlig ganske deilig.Så flink du er[emoji1] viljesterk!
Så bra [emoji16] all grunn til å være fornøydFerdig med dagens trening[emoji1]
Først styrke, cardio og mage i 1 time, så tredemølle i 51 minutter![emoji1][emoji122] fornøyd med egen innsats[emoji28]
Tja gå rundt i huset og rydde litt så kommer skrittene krypende på [emoji16]Har lyst til å oppnå minst 15.007 skritt i dag, ikke peiling på hvordan i alle dager jeg skal klare det.
Mandager er tross alt slappe av dagen min![]()
Jeg klarer ikke av en eller merkelig grunn å få så mye skritt av det.Tja gå rundt i huset og rydde litt så kommer skrittene krypende på [emoji16]
Har lyst til å oppnå minst 15.007 skritt i dag, ikke peiling på hvordan i alle dager jeg skal klare det.
Mandager er tross alt slappe av dagen min![]()
Litt verre, ut og gå rundt huset hver halvtime?Jeg klarer ikke av en eller merkelig grunn å få så mye skritt av det.
Tror jeg er litt for systematisk og tar område for område og står mye stille![]()
Tror faktisk ikke jeg kommer til å klare det i dag.Litt verre, ut og gå rundt huset hver halvtime?
Ferdig med dagens trening[emoji1]
Først styrke, cardio og mage i 1 time, så tredemølle i 51 minutter![emoji1][emoji122] fornøyd med egen innsats[emoji28]
![]()
![]()
![]()
![]()