Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp [emoji16]Blir godt å få klokka i hus[emoji1]
Jupp [emoji16]
Akkurat når jeg er ferdig med å svømme da [emoji23] får teste den ut skikkelig på torsdag og bli vant til den frem til da [emoji4]
Det er en Polar A360 [emoji16]Den må nok læres ja[emoji4] hvilken type er det?
![]()
Vært på shopping[emoji28] har ingen unnskyldning lenger gitt...
Det er en Polar A360 [emoji16]
En av de få som er vanntette og har puls måling samt ikke koster over 2000 [emoji23] men er jo av de bedre etter hva jeg har lest meg opp til [emoji4]
Hvilken har du da?Heldig du er[emoji1] jeg vil også ha ny!
Får gått nok selvom jeg ikke får trent ihvertfall [emoji4] 15500 steg igår og 9000 steg så langt idag.
Godt å endelig ha en aktivitetsklokke igjen og kunne se hvor mye jeg faktisk gjør iløpet av en dag [emoji54]
Ja er det [emoji4]Blir mange skritt om man har aktiv jobb/dager. Det oppdaget jeg også når jeg kjøpte meg A360. Motiverende synes jeg![]()
Ja er det [emoji4]
Så burde ikke være noe problem å komme over 10.000 hver dag ihvertfall [emoji4]
Hvilken har du da?
Gjør som meg og kjøp på finn [emoji6]
Får gått nok selvom jeg ikke får trent ihvertfall [emoji4] 15500 steg igår og 9000 steg så langt idag.
Godt å endelig ha en aktivitetsklokke igjen og kunne se hvor mye jeg faktisk gjør iløpet av en dag [emoji54]
Jupp, oppe i 12.000 og det med å bruke bilen idag også [emoji54]Blir endel skritt på deg ja[emoji2]
Jupp, oppe i 12.000 og det med å bruke bilen idag også [emoji54]
Lurer på hvor musemor er om dagen jeg![]()
Tror hun er litt travel[emoji15]
Hvordan går det med dere?