Skravletråd

ed8ed441ef962abae8b75f751d7af1a3.jpg

Vært på shopping[emoji28] har ingen unnskyldning lenger gitt...

Den må nok læres ja[emoji4] hvilken type er det?
Det er en Polar A360 [emoji16]

En av de få som er vanntette og har puls måling samt ikke koster over 2000 [emoji23] men er jo av de bedre etter hva jeg har lest meg opp til [emoji4]

Det er en Polar A360 [emoji16]

En av de få som er vanntette og har puls måling samt ikke koster over 2000 [emoji23] men er jo av de bedre etter hva jeg har lest meg opp til [emoji4]

Heldig du er[emoji1] jeg vil også ha ny!

Får gått nok selvom jeg ikke får trent ihvertfall [emoji4] 15500 steg igår og 9000 steg så langt idag.

Godt å endelig ha en aktivitetsklokke igjen og kunne se hvor mye jeg faktisk gjør iløpet av en dag [emoji54]

Får gått nok selvom jeg ikke får trent ihvertfall [emoji4] 15500 steg igår og 9000 steg så langt idag.

Godt å endelig ha en aktivitetsklokke igjen og kunne se hvor mye jeg faktisk gjør iløpet av en dag [emoji54]

Blir mange skritt om man har aktiv jobb/dager. Det oppdaget jeg også når jeg kjøpte meg A360. Motiverende synes jeg :)

Blir mange skritt om man har aktiv jobb/dager. Det oppdaget jeg også når jeg kjøpte meg A360. Motiverende synes jeg :)
Ja er det [emoji4]

Så burde ikke være noe problem å komme over 10.000 hver dag ihvertfall [emoji4]

Blir endel skritt på deg ja[emoji2]

Kikker innom litt her, lenge siden sist nå :p Prosjekt "Prøve å ikke spise så mye usunt" gikk rett vest, så det var derfor jeg forsvant litt. Er fortsatt ganske mye amming her, men har derfor også likevel klart å gå ned ytterligere 2 kg i jula. Og når jeg ser på pulsklokka er det ikke så rart. Jeg går mellom 10000 og 17000 skritt hver dag selv om jeg ikke går aktivt inn for det. Livet som småbarnsmamma er travelt, med andre ord :wacky: Hvordan går det med dere?

Back
Topp