Bare 3,5 kg igjen, men vurderer å jusrere målet fra 65 kg til 63,2 kg siden startvekten var 103,2 og 40 kg ned er et rundt tall [emoji14]
Haha, du og runde tall![emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare 3,5 kg igjen, men vurderer å jusrere målet fra 65 kg til 63,2 kg siden startvekten var 103,2 og 40 kg ned er et rundt tall [emoji14]
Er hvertfall billigere å være slank
Fant 6 topper i str. 170 i barneavdelingensom passet perfekt til den nette sum av rett under kr 290,-.
Det er det samme som en i voksenavdelingen![]()
Jeg regner med at du ikke er helt overrasket, men heller har ventet på når jeg vil komme med den derHaha, du og runde tall![emoji23]
På topper kan jeg bare bruke de som har litt strekk i seg.Helt genialt når man kan shoppe i barneavdelingen[emoji1]
Jeg regner med at du ikke er helt overrasket, men heller har ventet på når jeg vil komme med den der![]()
På topper kan jeg bare bruke de som har litt strekk i seg.
Barnestørrelser passer *ikke* helt til Knoll og Tott størrelse E...
Buksene har jeg ikke sett på.Nei det er jo en utfordring[emoji28]
Jeg har lenge kunnet snoke i datteren til mannens klesskap[emoji38] Hun er 13 år... det eneste jeg ikke får på meg er buksene pga hoftene mine[emoji28]
Buksene har jeg ikke sett på.
Foretrekker levis der
[emoji23][emoji23][emoji23]noen fordeler må det være ja [emoji4]Er hvertfall billigere å være slank [emoji14]
Fant 6 topper i str. 170 i barneavdelingensom passet perfekt til den nette sum av rett under kr 290,-.
Det er det samme som en i voksenavdelingen![]()
Ta det med ro, ikke lenge til du er der også[emoji23][emoji23][emoji23]noen fordeler må det være ja [emoji4]
Satser på en gang i løpet av neste år [emoji4]Ta det med ro, ikke lenge til du er der også![]()
Er usikker på hvordan det blir med trening i kveld med dette været her....
Godt skotøy har jeg.De sier det skal komme regn så kanskje det smelter. Men da blir det vel enda glattere - piggsko?
Er usikker på hvordan det blir med trening i kveld med dette været her....
Sitter og ser på treningsnuligheter den uken jeg skal være i Trondheim.
Lurer på hvor lang denne runden er?
![]()
Ble treningHer frister det ikke[emoji31]