Det er jo supert
Endelig så løsner det litt for deg
En stor lettelse[emoji1] håper det varer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo supert
Endelig så løsner det litt for deg
Herlig med den nedgangen til tross for tantebesøk.
Kanskje den uforståelige økningen sist uke hadde med hormoner i ulage å gjøre?
Tja får se, når jeg har skeiet ut har jeg prøvd å unngå sukker egentlig [emoji54]Da er det jo lov til å smake litt kake[emoji1]
Men nå som både du og Musemor fortsatt er her, det hadde jeg ikke trodd i januar nemlig så kan dere godt holde dere her til jeg er nede der jeg vil være også [emoji23]Ja dette var fint[emoji1][emoji122]
Tja får se, når jeg har skeiet ut har jeg prøvd å unngå sukker egentlig [emoji54]
Men nå som både du og Musemor fortsatt er her, det hadde jeg ikke trodd i januar nemlig så kan dere godt holde dere her til jeg er nede der jeg vil være også [emoji23]
Så sakte med sikkert burde være stikkordet fremover [emoji23]
Karamellkake om du vil opp en kg [emoji23]http://idagranjansen.com/oppskrifter/carmel-cake
Sjokoladekremen, jeg bytter ut sukker med tagatesse eller sukrin spørs litt hva jeg har og tar vekk marengs eventuelt også bringebær om jeg ikke har det
https://www.arla.se/recept/vispad-enkel-chokladkram/
![]()
![]()
Noen ganger sammenfaller ungenes mas om junkfood med min latskap.
Syns det et fantastisk at de faktisk har lavkarbo mat på McDonalds
Snakk for deg selvIkke vær redd, vi holder oss nok her[emoji1][emoji38]
Snakk for deg selv
(Nei da, ikke tenkt å forsvinne på en stund enda selv om motivasjonen er litt lav for tiden)
Takk, satser på at det bra [emoji4]Lykke til da[emoji23]
Godt å høre [emoji16]Ikke vær redd, vi holder oss nok her[emoji1][emoji38]
Gjør det, gjør underverker for søtsug ihvertfall [emoji4]Tusen takk - må helt klart prøves
Å hva da? Har ikke studert menyen så nøye [emoji23]Noen ganger sammenfaller ungenes mas om junkfood med min latskap.
Syns det et fantastisk at de faktisk har lavkarbo mat på McDonalds
Gjør det, gjør underverker for søtsug ihvertfall [emoji4]
Str. 38, du da?Hehe, snakker for oss begge jeg[emoji28]
Motivasjonen er nok snart på plass igjen! Hvilken størrelse bestilte du i kjolen?[emoji6]
Str. 38, du da?
Klokken er "bare" 13:30 og jeg er allerede oppi over 5.000 skritt, veldig bra for meg på en søndag![]()