Skravletråd

Her var det - 2,1 kg [emoji54] hjelper vist forbrenningen å skeie ut engang iblant [emoji54]

Så nå er jeg nede på 82 kg [emoji16][emoji16][emoji16]

Ser 7 tallet i sikte nå og satser på å nå dit før mnd er ferdig eller uka etter det da pga tanta som pleier å komme i slutten av mnd [emoji16]

Tenk for 1 år siden car jeg rundt 100 kg, høygravid men gikk jo ikke ned i vekt etter fødsel så begynte jo ikke gå ned noe i vekt før januar og mesteparten av vekta har gått av siden jeg begynte med lavkarbo i sommer [emoji16]

Fantastisk resultat!!!!! Grattis!!!! Du må jo bare føle deg så mye bedre enn for et år siden.
Lykke til med å se 7-tallet først på vekten. Nok en flott milepæl for deg.

Da våknet jeg i morges med at tanta kom?![emoji31] wtf?! Kun 18 dager siden sist.....syklus på bærtur[emoji20]
Og nå skal jeg veies.....

Weeee....!!![emoji1] -1,2 kg med tante!! Puh, nå ble jeg glad![emoji1] dette trengte jeg!!

Herlig med den nedgangen til tross for tantebesøk.
Kanskje den uforståelige økningen sist uke hadde med hormoner i ulage å gjøre?

Utrolig bra.
Har også opplevd at en utskeielse er bra...
Du er virkelig i siget nå.
Hvordan går det med mannen?
Er det heldigvis [emoji4] var jo 3 fredager jeg veide så og si det samme i september så deilig å være i riktig flyt igjen [emoji16]

Mannen har ikke begynt på lavkarbo, fordi han begynte å gå ned i vekt med kun trening så er nå 81 kg, i den farten han har da er det gode muligheter å komme meg under han [emoji23] får være glad for det selvom jeg hver gang han har gått ned spør om jeg skal lage kake til han [emoji23][emoji23][emoji23]

Fantastisk resultat!!!!! Grattis!!!! Du må jo bare føle deg så mye bedre enn for et år siden.
Lykke til med å se 7-tallet først på vekten. Nok en flott milepæl for deg.
Takk [emoji4]

Føler meg veldig mye bedre, og merket jeg har bedre kondis og bevegelighet så nyter vektnedgangen [emoji16]
Nå som jeg er over halvveis så begynner jeg å bli spent på sluttresultatet og når jeg faktisk er ferdig [emoji4]

Er det heldigvis [emoji4] var jo 3 fredager jeg veide så og si det samme i september så deilig å være i riktig flyt igjen [emoji16]

Mannen har ikke begynt på lavkarbo, fordi han begynte å gå ned i vekt med kun trening så er nå 81 kg, i den farten han har da er det gode muligheter å komme meg under han [emoji23] får være glad for det selvom jeg hver gang han har gått ned spør om jeg skal lage kake til han [emoji23][emoji23][emoji23]
Hver forsiktig med den kaken så du ikke ender opp med å spise den selv :P
(Selvfølgelig, du kan jo alltids lage en slik kake i kopp til han, det er bare en porsjon)

Takk [emoji4]

Føler meg veldig mye bedre, og merket jeg har bedre kondis og bevegelighet så nyter vektnedgangen [emoji16]
Nå som jeg er over halvveis så begynner jeg å bli spent på sluttresultatet og når jeg faktisk er ferdig [emoji4]

Det forstår jeg. Mål i sikte men bruk den tiden du trenger. Dette skal jo være for livet ut

Hi...hi.. du har dine knep

Hver forsiktig med den kaken så du ikke ender opp med å spise den selv [emoji14]
(Selvfølgelig, du kan jo alltids lage en slik kake i kopp til han, det er bare en porsjon)
Lagd karamellkake flere ganger til han(og besøk da) uten å spise selv så det skulle gått bra [emoji4] har sjokoladekrem jeg kan spise, eventuelt smelter sjokolade og egg sjokoladekake med litt krem vedsiden av [emoji16]

Lagd karamellkake flere ganger til han(og besøk da) uten å spise selv så det skulle gått bra [emoji4] har sjokoladekrem jeg kan spise, eventuelt smelter sjokolade og egg sjokoladekake med litt krem vedsiden av [emoji16]

Oppskrift på den?
Gjerne karamell kaken også :rolleyes:

Back
Topp