Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres fornuftig utVært «flink pike» denne uken med treninger og turer som ønsket. I morgen tidlig reiser vi til fjells - tror nok det blir noen utskeielser der i løpet av helgen![]()
TakkFlink du erog ja, ikke så lett å spise riktig og ikke minst få trent nok med to små (til og med en ammende), men du tenker så bra og gradvis og tid er nøkkelord. Lykke til!!!
Høres fornuftig utPlanlagte utskeielser smaker jo best
![]()
+1,2 kg her
Er nok hun tanta
Kos dere til fjells [emoji16]Vært «flink pike» denne uken med treninger og turer som ønsket. I morgen tidlig reiser vi til fjells - tror nok det blir noen utskeielser der i løpet av helgen![]()
Æsj så kjedelig [emoji853]+1,2 kg her
Er nok hun tanta
Kos dere til fjells [emoji16]
TakkSpent på din vekt i morgen
![]()
+1,2 kg her
Er nok hun tanta
Her var det - 2,1 kg [emoji54] hjelper vist forbrenningen å skeie ut engang iblant [emoji54]
Så nå er jeg nede på 82 kg [emoji16][emoji16][emoji16]
Ser 7 tallet i sikte nå og satser på å nå dit før mnd er ferdig eller uka etter det da pga tanta som pleier å komme i slutten av mnd [emoji16]
Tenk for 1 år siden car jeg rundt 100 kg, høygravid men gikk jo ikke ned i vekt etter fødsel så begynte jo ikke gå ned noe i vekt før januar og mesteparten av vekta har gått av siden jeg begynte med lavkarbo i sommer [emoji16]
Takk [emoji16] men nå blir det vanskeligere å holde seg unna kaker på søndag når vi skal feire bursdag [emoji512] [emoji2] [emoji324]Wow, så flink du er!![emoji1][emoji122]
Såååå bra! Skjønner du ble bekymret når du våkner med tanta.Da våknet jeg i morges med at tanta kom?![emoji31] wtf?! Kun 18 dager siden sist.....syklus på bærtur[emoji20]
Og nå skal jeg veies.....
Weeee....!!![emoji1] -1,2 kg med tante!! Puh, nå ble jeg glad![emoji1] dette trengte jeg!!
Utrolig bra.Her var det - 2,1 kg [emoji54] hjelper vist forbrenningen å skeie ut engang iblant [emoji54]
Så nå er jeg nede på 82 kg [emoji16][emoji16][emoji16]
Ser 7 tallet i sikte nå og satser på å nå dit før mnd er ferdig eller uka etter det da pga tanta som pleier å komme i slutten av mnd [emoji16]
Tenk for 1 år siden car jeg rundt 100 kg, høygravid men gikk jo ikke ned i vekt etter fødsel så begynte jo ikke gå ned noe i vekt før januar og mesteparten av vekta har gått av siden jeg begynte med lavkarbo i sommer [emoji16]
Det er jo supertDa våknet jeg i morges med at tanta kom?![emoji31] wtf?! Kun 18 dager siden sist.....syklus på bærtur[emoji20]
Og nå skal jeg veies.....
Weeee....!!![emoji1] -1,2 kg med tante!! Puh, nå ble jeg glad![emoji1] dette trengte jeg!!
Er ikke sikker på om jeg får veid neste uke.Klart det er tanta
Neste fredag uten tantebesøk og etter fin treningsuke gjetter jeg på topp resultat![]()
Er ikke sikker på om jeg får veid neste uke.
Kommer litt an på om jeg er hjemme eller i Trondheim