Skravletråd

Vært «flink pike» denne uken med treninger og turer som ønsket. I morgen tidlig reiser vi til fjells - tror nok det blir noen utskeielser der i løpet av helgen :rolleyes:
Høres fornuftig ut :) Planlagte utskeielser smaker jo best :D

Flink du er :) og ja, ikke så lett å spise riktig og ikke minst få trent nok med to små (til og med en ammende), men du tenker så bra og gradvis og tid er nøkkelord. Lykke til!!!
Takk :) Det fungerte så bra sist så. Jeg skrur nok opp et par hakk når ammingen er over.

+1,2 kg her :(
Er nok hun tanta

Her var det - 2,1 kg [emoji54] hjelper vist forbrenningen å skeie ut engang iblant [emoji54]

Så nå er jeg nede på 82 kg [emoji16][emoji16][emoji16]

Ser 7 tallet i sikte nå og satser på å nå dit før mnd er ferdig eller uka etter det da pga tanta som pleier å komme i slutten av mnd [emoji16]

Tenk for 1 år siden car jeg rundt 100 kg, høygravid men gikk jo ikke ned i vekt etter fødsel så begynte jo ikke gå ned noe i vekt før januar og mesteparten av vekta har gått av siden jeg begynte med lavkarbo i sommer [emoji16]

Her var det - 2,1 kg [emoji54] hjelper vist forbrenningen å skeie ut engang iblant [emoji54]

Ser 7 tallet i sikte nå og satser på å nå dit før mnd er ferdig eller uka etter det da pga tanta som pleier å komme i slutten av mnd [emoji16]

Tenk for 1 år siden car jeg rundt 100 kg, høygravid men gikk jo ikke ned i vekt etter fødsel så begynte jo ikke gå ned noe i vekt før januar og mesteparten av vekta har gått av siden jeg begynte med lavkarbo i sommer [emoji16]

Wow, så flink du er!![emoji1][emoji122]

Da våknet jeg i morges med at tanta kom?![emoji31] wtf?! Kun 18 dager siden sist.....syklus på bærtur[emoji20]
Og nå skal jeg veies.....

Weeee....!!![emoji1] -1,2 kg med tante!! Puh, nå ble jeg glad![emoji1] dette trengte jeg!!

Da våknet jeg i morges med at tanta kom?![emoji31] wtf?! Kun 18 dager siden sist.....syklus på bærtur[emoji20]
Og nå skal jeg veies.....

Weeee....!!![emoji1] -1,2 kg med tante!! Puh, nå ble jeg glad![emoji1] dette trengte jeg!!
Såååå bra! Skjønner du ble bekymret når du våkner med tanta.

Men endelig går det rett vei [emoji323][emoji322][emoji323]

Utrolig bra.
Har også opplevd at en utskeielse er bra...
Du er virkelig i siget nå.
Hvordan går det med mannen?

Back
Topp