Skravletråd

Titter innom. Er hektisk her med to små :D Forrige uke gikk jeg ned igjen det jeg hadde gått opp. Prøver virkelig hardt å ikke spise junk i ukedagene og det ser ut til å fungere. Spiser selvfølgelig masse mat siden jeg ammer. Mitt mål nå er å ikke gå opp, eller å gå veldig sakte ned. Ønsker dere lykke til med veiing i morgen!

Så flink du er[emoji1]

Titter innom. Er hektisk her med to små :D Forrige uke gikk jeg ned igjen det jeg hadde gått opp. Prøver virkelig hardt å ikke spise junk i ukedagene og det ser ut til å fungere. Spiser selvfølgelig masse mat siden jeg ammer. Mitt mål nå er å ikke gå opp, eller å gå veldig sakte ned. Ønsker dere lykke til med veiing i morgen!

Flink du er :) og ja, ikke så lett å spise riktig og ikke minst få trent nok med to små (til og med en ammende), men du tenker så bra og gradvis og tid er nøkkelord. Lykke til!!!

Har klint til med 1 time trening idag også[emoji1] nå er jeg skikkelig støl...

Vært «flink pike» denne uken med treninger og turer som ønsket. I morgen tidlig reiser vi til fjells - tror nok det blir noen utskeielser der i løpet av helgen :rolleyes:

Back
Topp