• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Hellu:) Dundra på snart 100 titter innom. Jeg har vært super aktiv siden i vår. Formen har blitt mye bedre, kroppen kjennes strammere ut og vekta bare øker og øker... Vet jo at jeg bør fokusere på kondisjonen og at kroppen blir finere, men den vekta irriterer meg noe voldsomt!!

Hei dere! Er det greit jeg sniker meg inn her? :) Har tidligere vært med i slankekrigen og hatt dagbok men begge deler er det jo veldig stille rundt her om dagen.. :shy: Det er nå 2 mnd siden min andre og siste fødsel, og jeg er klar til å ta opp kampen mot kiloene igjen. Gikk mye ned i begynnelsen men nå har jeg begynt å gå opp igjen :mad: Så motivasjon trengs!

Du er selvsagt hjertelig velkommen til oss :D:p
Her er det en gjeng damer som prøver både komme i form og litt eller mye ned i vekt. Vi heier på hverandre og støtter og motiverer - gir et fint boost.
Gratulerer med baby forresten og masse lykke til med prosessen du starter når

Hellu:) Dundra på snart 100 titter innom. Jeg har vært super aktiv siden i vår. Formen har blitt mye bedre, kroppen kjennes strammere ut og vekta bare øker og øker... Vet jo at jeg bør fokusere på kondisjonen og at kroppen blir finere, men den vekta irriterer meg noe voldsomt!!

Koselig å høre fra deg!!!!
Flott at du har kommet deg i form og at du merker det på flere vis. Ergerlig når vekten ikke går ned. Husk at muskler veier mer enn fettmen også at det er tungt å gå særlig mye ned på kun trening - sunn mat i moderate posjoner må til. Lykke til!!!!

Hei dere! Er det greit jeg sniker meg inn her? :) Har tidligere vært med i slankekrigen og hatt dagbok men begge deler er det jo veldig stille rundt her om dagen.. :shy: Det er nå 2 mnd siden min andre og siste fødsel, og jeg er klar til å ta opp kampen mot kiloene igjen. Gikk mye ned i begynnelsen men nå har jeg begynt å gå opp igjen :mad: Så motivasjon trengs!

Så koselig at du vil henge her med oss[emoji1] her er vi flinke til å heie på hverandre!

Håper det snart løsner hos deg[emoji4] skjønner godt du blir irritert!

Jobbehelg så rundt 25.000 skritt på lørdag og søndag.
I kveld ble det 45 min lett jogg også.
Flink med maten bortsett fra litt kake på jobb i går :rolleyes:
Så bra! Godt jobba. Fikk inn skarve 2500 skritt i går, men en liten gåtur ble det. Slapp og sliten, så satser på å få opp skrittene igjen fra i morra.

Hei hei! Skal ikke gå ned selv nå fordi jeg nettopp er blitt gravid igjen, men skal prøve å holde vekten siden jeg har en del ekstra. Tenker å henge her etter fødsel og ;)

Skjønner godt den. Så bra at kroppen kjennes strammere og formen er bedre da :)

Koselig å høre fra deg!!!!
Flott at du har kommet deg i form og at du merker det på flere vis. Ergerlig når vekten ikke går ned. Husk at muskler veier mer enn fettmen også at det er tungt å gå særlig mye ned på kun trening - sunn mat i moderate posjoner må til. Lykke til!!!!
Tusen takk:) Vet jeg må gjøre noe med kostholdet, men det synes jeg er fryktelig vanskelig!!

Du er selvsagt hjertelig velkommen til oss :D:p
Her er det en gjeng damer som prøver både komme i form og litt eller mye ned i vekt. Vi heier på hverandre og støtter og motiverer - gir et fint boost.
Gratulerer med baby forresten og masse lykke til med prosessen du starter når
Takk for det :) Jeg trenger virkelig et spark bak. Usunt kosthold kombinert med mye stillesitting pga amming er ikke det beste. Jeg kan ikke gå ned så fort, siden jeg ammer. Så jeg satser på å heller leve sunnere og mer aktivt uten å direkte slanke meg. Til jeg er ferdig med å amme :)

Back
Topp