Skravletråd

Vært "flink pike" etter jeg kom hjem. Trent søndag, mandag og tirsdag (løpe/gå turer pluss styrke inne) og spist riktig!!!!! Føler at jeg nærmer meg "god-følelse" i kroppen igjen.

Imponerende!!!!
Nå skal vi heie deg frem helt til må - det tror jeg ikke er langt unna!!!
Er ikke like flink med kostholdet om dagen da...
Hadde kosedag i Oslo med frøkna på mandag, og akkurat nå klarer jeg ikke å holde meg unna sjokolade - tror tanta er på vei (ikke det at jeg har oversikt over når hun egentlig skal komme)

Vært "flink pike" etter jeg kom hjem. Trent søndag, mandag og tirsdag (løpe/gå turer pluss styrke inne) og spist riktig!!!!! Føler at jeg nærmer meg "god-følelse" i kroppen igjen.

En herlig følelse![emoji1] godt jobbet!

Veiedag i dag. Vekten viste 1,5 kg mer enn før min fem uker lange ferie. Fornøyd med det. Hadde jeg veidd meg dagen etter hjemkomst hadde det nok vært 2-2,5 kg for har vært veldig flink denne uken.
Mål frem til 01,09 er å ha gått ned de 1,5 kiloene. Viktig fase nå hvor jeg skal lære meg å balansere ny vekt.

Har pakka ned vekta til etter flytting :) spennende å se om alle trappene gjør noe utslag etter at vi er vel i hus neste søndag.

Veiedag i dag. Vekten viste 1,5 kg mer enn før min fem uker lange ferie. Fornøyd med det. Hadde jeg veidd meg dagen etter hjemkomst hadde det nok vært 2-2,5 kg for har vært veldig flink denne uken.
Mål frem til 01,09 er å ha gått ned de 1,5 kiloene. Viktig fase nå hvor jeg skal lære meg å balansere ny vekt.

Det var jo ikke ille[emoji2]
Lykke til med å nå målet, det klarer du jo lett[emoji2]

Ikke galt. Er bare vann det :)

Back
Topp