Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke like flink med kostholdet om dagen da...Imponerende!!!!
Nå skal vi heie deg frem helt til må - det tror jeg ikke er langt unna!!!
Så bra den god-følelsen er fantastiskVært "flink pike" etter jeg kom hjem. Trent søndag, mandag og tirsdag (løpe/gå turer pluss styrke inne) og spist riktig!!!!! Føler at jeg nærmer meg "god-følelse" i kroppen igjen.
Vært "flink pike" etter jeg kom hjem. Trent søndag, mandag og tirsdag (løpe/gå turer pluss styrke inne) og spist riktig!!!!! Føler at jeg nærmer meg "god-følelse" i kroppen igjen.
Hehe...
Får dårlig samvittighet når jeg ser jeg vil komme under 20.000 skritt på en dag![]()
Er på rett under 11.000 nå og det blir ikke så veldig mye mer i dagHaha, du er rar[emoji23]
Jeg ligger på 7-11000 pr dag jeg[emoji85]
Er ikke like flink med kostholdet om dagen da...
Hadde kosedag i Oslo med frøkna på mandag, og akkurat nå klarer jeg ikke å holde meg unna sjokolade - tror tanta er på vei (ikke det at jeg har oversikt over når hun egentlig skal komme)
Hehe...
Får dårlig samvittighet når jeg ser jeg vil komme under 20.000 skritt på en dag![]()
Er på rett under 11.000 nå og det blir ikke så veldig mye mer i dag
Veiedag i dag. Vekten viste 1,5 kg mer enn før min fem uker lange ferie. Fornøyd med det. Hadde jeg veidd meg dagen etter hjemkomst hadde det nok vært 2-2,5 kg for har vært veldig flink denne uken.
Mål frem til 01,09 er å ha gått ned de 1,5 kiloene. Viktig fase nå hvor jeg skal lære meg å balansere ny vekt.
Har pakka ned vekta til etter flyttingspennende å se om alle trappene gjør noe utslag etter at vi er vel i hus neste søndag.
Det var jo ikke ille[emoji2]
Lykke til med å nå målet, det klarer du jo lett[emoji2]
Har pakka ned vekta til etter flyttingspennende å se om alle trappene gjør noe utslag etter at vi er vel i hus neste søndag.
Tror det. Og ja, fornøyd med at det ikke ble mer etter fem deilige koseuker.
Takk, håper det! Blir bra å komme i orden på kjøkkenet så middagene blir litt mer ordentlige, blir noen lettvinte løsninger nå.Tipper du ser en pen nedgang. Lykke til med flytting!
Ikke galt. Er bare vann detVeiedag i dag. Vekten viste 1,5 kg mer enn før min fem uker lange ferie. Fornøyd med det. Hadde jeg veidd meg dagen etter hjemkomst hadde det nok vært 2-2,5 kg for har vært veldig flink denne uken.
Mål frem til 01,09 er å ha gått ned de 1,5 kiloene. Viktig fase nå hvor jeg skal lære meg å balansere ny vekt.