Pusern
Gift med forumet
Takk, nå er jeg supermotivert![emoji2]
Dette går fint!![emoji1]
Så bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, nå er jeg supermotivert![emoji2]
Dette går fint!![emoji1]
Joa, men veiingene har den siste tiden ikke vært helt god.
Går liksom opp like mange uker som ned, riktignok går jeg mer ned enn opp, men frustrerende likevel.
Er ikke helt fornøyd
Joa, men veiingene har den siste tiden ikke vært helt god.
Går liksom opp like mange uker som ned, riktignok går jeg mer ned enn opp, men frustrerende likevel.
Er ikke helt fornøyd
Utrolig flink du er.
Da er du ordentlig i gang![]()
Forstår denmen tenk på ALT du har gått ned fra du startet. Prøv buksene du da brukte om du fortsatt har dem og se den enorme forskjellen. Og husk st de siste kiloene er tøffere å få bort
Helt vanlig at de siste kiloene er tyngre og hardere[emoji4]
Du går fortsatt ned og skal være sinnsykt stolt over det du har oppnådd!![emoji1][emoji122]
Så bra, bare husk denne følelsen slik at det blir lettere å komme på trening neste gangTakk, det føles herlig akkurat nå![emoji1]
Er selvfølgelig stolt av det jeg har klart, og vet det siste sitter hardere, men ser også at mye av grunnen de ukene jeg har hatt + er mangel på tid til trening og for lite fokus på kostholdet.
Har blitt litt sløv rett og slett, og det er det jeg ikke liker..
Så bra, bare husk denne følelsen slik at det blir lettere å komme på trening neste gang
Så braDenne følelsen skal jeg ikke glemme![emoji1]
Jobber sent på fredag så da blir det ny treningsrunde på formiddagen[emoji2]
Tror egentlig jeg ogsåDet vil jeg tro retter seg nå som det er lysere ute, og at du snart blir frisk[emoji2]
Du kommer til å strutte av energi!![emoji1]
Så bra
Og dersom du er veldig støl i morgen, bare husk at du vil bli mindre støl for hver gang du får trent
Så bra, ikke så ille daVet jeg blir støl[emoji12] men liker å være det jeg! Da har man gjort noe riktig[emoji2]
Hopper inn til dere her jeg. Mista babyen i magen i februar, og la på meg 15 kg i svangerskapet (mista uke 21). Nå vil jeg gjerne bli kvitt dem igjen, er overvektig og trenger å komme i form både fysisk og mentaltplanen er å gå 10000 skritt om dagen og spise moderat lavkarbo, så håper jeg det går min vei.
Ikke så god start på april for meg...
Ble ikke nok skritt i helga, ble over 10 000 på mandag og i går, men i dag har det blitt dårlig.. To dager på kurs i Oslo er ikke bra.. Grunnen til at det ble mye i går var at vi gikk mye i Oslo på ettermiddagen.
I dag har jeg enten sittet på kurs eller på tog... Sååå mangler ca 6000 skritt i dag...
Og jeg har ikke ork til å ut å gå i kveld..
Såå... April blir nok ingen god mnd på meg[emoji85]
Er selvfølgelig stolt av det jeg har klart, og vet det siste sitter hardere, men ser også at mye av grunnen de ukene jeg har hatt + er mangel på tid til trening og for lite fokus på kostholdet.
Har blitt litt sløv rett og slett, og det er det jeg ikke liker..
Ikke så god start på april for meg...
Ble ikke nok skritt i helga, ble over 10 000 på mandag og i går, men i dag har det blitt dårlig.. To dager på kurs i Oslo er ikke bra.. Grunnen til at det ble mye i går var at vi gikk mye i Oslo på ettermiddagen.
I dag har jeg enten sittet på kurs eller på tog... Sååå mangler ca 6000 skritt i dag...
Og jeg har ikke ork til å ut å gå i kveld..
Såå... April blir nok ingen god mnd på meg[emoji85]
Hopper inn til dere her jeg. Mista babyen i magen i februar, og la på meg 15 kg i svangerskapet (mista uke 21). Nå vil jeg gjerne bli kvitt dem igjen, er overvektig og trenger å komme i form både fysisk og mentaltplanen er å gå 10000 skritt om dagen og spise moderat lavkarbo, så håper jeg det går min vei.