Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg glemte å veie meg... sikkert like greit...Tante møkk= ingen veiing idag[emoji12]
Så gøy, innen hvilken sport?I morgen skal jeg spille cupsatser på å svi av noen kalorier
![]()
VolleyballSå gøy, innen hvilken sport?
Men fryktelig gøyVolleyballså det er ikke akkurat super fysisk.. men men
![]()
Det er det absolutt!!Men fryktelig gøy![]()
Neeeiii..Noen som har noen planer for neste uke?
Jeg skal ikke spise snop fra mandag til torsdag
Jeg skal gå en tur hver dag
Jeg skal ikke spise etter kl 6. ( det skal vistnok være veldig bra om man prøver å gå ned i vekt)
Høres ut som en grei planNeeeiii..
Ikke mer enn det vanlige.
Jobb mandag-fredag.
Trene søndag, tirsdag og torsdag
Dette klarer du helt fintHuff!! Jeg har planer om å gå ned 20 kg. Det er myyye detmå vel bare sette igang!
Viktig med god strategi[emoji1]
Dette klarer du fint!
Huff!! Jeg har planer om å gå ned 20 kg. Det er myyye detmå vel bare sette igang!
Satser på det [emoji4]Jaja, de tar du neste uke![emoji1]
Det er kjempe bra!! Jeg er utrolig imponert over deg!!!!Jeg har faktisk gått ned ca 20 kg fra juni 2016 til nå.
Har prøvd å slanke meg mange ganger, men første gang jeg har hatt den riktige innstillingen føler jeg.
Det krever sitt med hensyn til både matinntak og aktivitet/bevegelse, men det har ikke vært så ille synes jeg. Og helt utrolig moro og deilig uke for uke gå litt ned, kjenne formen komme og kjenne at klærne slenger mer og mer.
Masse lykke til - vær aktiv her - det har hjulpet meg masse!!!
Det er jo sykt bra!!Dette klarer du helt fint
Sa det en gang jeg også, er -29 kg nå
Ikke se på hvor mye det er totalt, ta 5 kg av gangen
Jeg er imponert!!Ja, da har jeg endelig klart å ligge godt over 300 000 skritt denne mnd [emoji4]
Klarte faktisk å sitte igjen med ca 32000 skritt i pluss [emoji16]
Jeg glemte å veie meg... sikkert like greit...![]()