Takk for tilliten. Trenger den og også Feedback fra folket her så henger med en god stund. Det skjerper meg![]()
Ja du må henge her og inspirere oss andre![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tilliten. Trenger den og også Feedback fra folket her så henger med en god stund. Det skjerper meg![]()
Lykke til!!!!! Mye gåing hjelper meg - også om det ikke er direkte til treningsformål. Jeg kan se en klar sammenheng på ned i vekt og når jeg får gått extra mye.
Kan være like greitt. Har hoppet strategisk over et par veiinger selv de siste månedene for ikke å bli demotivert.
Mine skritt i mars: 687.831 skritt!!!!! Ny rekord slik jeg håpet på!!!! Uten tvil er dette godt med på å gi meg vektnedgangen![]()
Tusen takkSå gøy da![emoji1] kos deg!
Tusen takkKos deg med morsom trening og mange kalorier svidd av.
Det var veldig kjekt på cup! Vi tapte så det sang og jeg trakket skikkelig over. Det smalt i kneet samtidig og nå ser det ut som en melon.. he he jeg begynner å bli for gammel for dette her![]()
Og denne uker er det heller ingen forretningsreiser eller andre ting som ødelegger
Det var veldig kjekt på cup! Vi tapte så det sang og jeg trakket skikkelig over. Det smalt i kneet samtidig og nå ser det ut som en melon.. he he jeg begynner å bli for gammel for dette her![]()
Ja du må henge her og inspirere oss andre![emoji1]
Lover. Trenger bli inspirert selv også.
Gidder ikke den skuffelsen[emoji23]
Så bra!![emoji1] vi trenger hverandre!
Tusen takkAu da![emoji31] hørtes vondt ut!
Masse god bedring![emoji4]
Tusen takkGod bedring![]()
Da har jeg oppsummert mars.
404.091 skritt ble gått og treningsturene mine ble tilsammen 96,35 km
Ved tanke på at dette har vært en måned med 3 forretningsreiser og mye sykdom kan jeg si meg fornøyd.
Da har jeg oppsummert mars.
404.091 skritt ble gått og treningsturene mine ble tilsammen 96,35 km
Ved tanke på at dette har vært en måned med 3 forretningsreiser og mye sykdom kan jeg si meg fornøyd.