I morgen skal jeg spille cupsatser på å svi av noen kalorier
![]()
Hva slags cup?[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Noen som har noen planer for neste uke?
Jeg skal ikke spise snop fra mandag til torsdag
Jeg skal gå en tur hver dag
Jeg skal ikke spise etter kl 6. ( det skal vistnok være veldig bra om man prøver å gå ned i vekt)
Huff!! Jeg har planer om å gå ned 20 kg. Det er myyye detmå vel bare sette igang!
VolleyballHva slags cup?[emoji4]
Tusen takkDet fikser du fint![emoji1] en kg av gangen!
Vi heier på deg[emoji2]
Håper
Er skikkelig motivert fortsatt og veldig redd for å gå for mye opp igjen så håper det er nok til å klare det![]()
Ja, da har jeg endelig klart å ligge godt over 300 000 skritt denne mnd [emoji4]
Klarte faktisk å sitte igjen med ca 32000 skritt i pluss [emoji16]
Volleyball![]()
Med din motivasjon så blir det lett som en plett[emoji1]
Høres ut som en super plan[emoji2]
Jeg skal heller ikke spise snop eller kaker, prøve å få til en trening eller to og gå mest mulig[emoji39]
Kan være like greitt. Har hoppet strategisk over et par veiinger selv de siste månedene for ikke å bli demotivert.Tante møkk= ingen veiing idag[emoji12]
![]()
Noen som har noen planer for neste uke?
Jeg skal ikke spise snop fra mandag til torsdag
Jeg skal gå en tur hver dag
Jeg skal ikke spise etter kl 6. ( det skal vistnok være veldig bra om man prøver å gå ned i vekt)
Neeeiii..
Ikke mer enn det vanlige.
Jobb mandag-fredag.
Trene søndag, tirsdag og torsdag
Ja, da har jeg endelig klart å ligge godt over 300 000 skritt denne mnd [emoji4]
Klarte faktisk å sitte igjen med ca 32000 skritt i pluss [emoji16]
Ja det går an å prøve, men det er jo påske midt oppi her og, og det kan jo føre til noen dager med mye mindre skritt...Sååå brautfordre deg selv med å prøve slå dette neste måned så har du er mål
Det er jo helt rått [emoji16]Mine skritt i mars: 687.831 skritt!!!!! Ny rekord slik jeg håpet på!!!! Uten tvil er dette godt med på å gi meg vektnedgangen![]()
Må jo ha god mat selv om man prøver å gå ned i vektDet er jo sykt bra!!
Har sett middagene dine og de ser så utrolig gode ut![]()
Og denne uker er det heller ingen forretningsreiser eller andre ting som ødeleggerDet pleier gi deg gode resultater - lykke til!!!