Skravletråd

Da har jeg fått gått tur idag, det var herlig! Men som jeg fryktet var formen ikke helt der den var når jeg reiste, men offisielt igang igjen! [emoji4] får ikke målt mye på tur siden vi mistet svenske simkortet så bestilte nytt onsdag morgen, håper det kommer imorgen!

Deilig å være hjemme igjen?[emoji2]

Turen var ikke så ille som jeg fryktet, kan ikke direkte klage på - 3,3 kg [emoji3]
I forhold til mengde karbohydrater og fett som ble konsumert der er jeg veldig fornøyd med det samt manglende fysisk aktivitet, kanskje jeg frøs av meg kg [emoji23]

Oi, det er ikke verst på ferie![emoji23]

Har forresten et spm til dere som veier dere jevnlig - jeg har ikke sjans til å tape vekt jeg... Spiser lite/moderat og sunt. Ikke noe snop eller noe, utenom helg. Går turer daglig, i variert lengde og trener styrketrening 2-4 ganger i uka. Mannen mener at jeg ikke må se på vekta, fordi muskler veier mer enn fett.

Hvordan er det med dere andre? Ser ut til at dere bare taper vekt, ingen som legger på seg med muskelvekt? Skal selvfølgelig ikke fokusere så altfor mye på tallene her, men synes jo helt klart det er motiverende å se av tallene synker, fremfor stagnering/økning for den saks skyld! :O Aller helst skal jeg jo stramme opp her og der!
Har prøvd mange ganger og slitet skikkelig med å prøve å gå ned! Veide 101 30.desember
Begynte å gå nærmest daglige turer og strammet inn litt på godis og veier nå litt under 96 kg, aldri opplevd det før men tar til takke med at det går ihvertfall. Mine - 3,3 kg er forresten på 4 uker [emoji4]

Deilig å være hjemme igjen?[emoji2]
Å ja! Og ikke eneste som syns det, fikk også hentet shadow idag og gått en del på setterene ved charlottenberg, mannen og snuppa tok bilen mens jeg og lillegutt gikk [emoji16]

Har prøvd mange ganger og slitet skikkelig med å prøve å gå ned! Veide 101 30.desember
Begynte å gå nærmest daglige turer og strammet inn litt på godis og veier nå litt under 96 kg, aldri opplevd det før men tar til takke med at det går ihvertfall. Mine - 3,3 kg er forresten på 4 uker [emoji4]

Så bra! :D Det er jo utrolig flott på knappe to måneder! Keep up the good work! :thumleft

Ønsker alle en flott helg. Skal prøve stikke innom her gjennom helgen, men kan ikke love :D
Nå gleder jeg meg til å møte folk som ikke har sett på et års tid :p og kose meg masse med god faglig input og alenetid :D

Takk for det[emoji2]
Nyt helgen og oppmerksomheten!!

I går var jeg hos søskenbarnet mitt og familien, sammen med mannen og foreldrene mine. Kjempekoselig! Drakk 1 1/2 glass rødvin. Kom hjem, etter en liten stund, så følte jeg meg uggen og kastet opp. Kan gjøre det i blant når jeg har drukket litt rødvin. Ble veldig sjokkert over at det i neste øyeblikk bare STO ut alle veier! :O

Skal være fornøyd med dagen i dag, dersom jeg kan få i meg litt fast føde, men aller helst masse væske, føler meg litt dehydrert. Null trening i dag... :(

Masse god bedring![emoji4] håper du snart føler deg bedre!

Har forresten et spm til dere som veier dere jevnlig - jeg har ikke sjans til å tape vekt jeg... Spiser lite/moderat og sunt. Ikke noe snop eller noe, utenom helg. Går turer daglig, i variert lengde og trener styrketrening 2-4 ganger i uka. Mannen mener at jeg ikke må se på vekta, fordi muskler veier mer enn fett.

Hvordan er det med dere andre? Ser ut til at dere bare taper vekt, ingen som legger på seg med muskelvekt? Skal selvfølgelig ikke fokusere så altfor mye på tallene her, men synes jo helt klart det er motiverende å se av tallene synker, fremfor stagnering/økning for den saks skyld! :O Aller helst skal jeg jo stramme opp her og der!

Det beste er jo å måle seg med målebånd og ikke vekt[emoji4] ikke så spennende, men mest fornuftig når man trener styrke..

Å ja! Og ikke eneste som syns det, fikk også hentet shadow idag og gått en del på setterene ved charlottenberg, mannen og snuppa tok bilen mens jeg og lillegutt gikk [emoji16]

Så deilig med trilletur igjen[emoji2]

Back
Topp