Skravletråd

Da har jeg hvertfall gjort en liten innsats for å prøve å veie opp for gårsdagens utskeielser...

Det er litt det samme jeg sier.
Hat prøvd 100 ganger før jeg også, men etter det ble liv igjen i dette forumet har det fungert av en merkelig grunn.
Tenker helt anderledes jeg de andre gangene jeg har prøvd.
Trening og kostholde føles mye mer riktig og kroppen fungerer mye bedre.
Det å komme seg på trening er en del av uken ikke et slit som tidligere og hodet er helt med
Var 103,2 i midten av mai -16, var 78.9 på fredag som var.
Hadde aldri i livet trodd dette for et år siden.

Ja, du har også hatt en strålende nedgang. Og mye motivasjon :smiley-angelic005

Snart er jeg tilbake for fult damer! Gleder meg skikkelig, føler jeg var på så god vei hjemme men med lite vanlige turer vet jeg at jeg må jobbe meg opp igjen.
Satser på å begynne på torsdag [emoji4] også legge vekk usunne matvaner her.

Snart er jeg tilbake for fult damer! Gleder meg skikkelig, føler jeg var på så god vei hjemme men med lite vanlige turer vet jeg at jeg må jobbe meg opp igjen.

Kult å snart ha deg tilbake igjen[emoji2]

Jaja..
Da er det allerede onsdag igjen og 2 dager til veiing.
Syns disse veiedagene bare kommer tettere og tettere [emoji14]
Hvordan har det gått med dere hittil denne uken?

Her har det gått ganske fint. Mye bevegelse/trening og bra på kostholdet bortsett fra lørdag kveld når vi var i middag. Så forsiktig optimist. Men, er veldig innstilt på at det går sakte nedover for meg nå. Tyner ut det siste.

Velkommen hjem og tilbake her.

Her har det gått ganske fint. Mye bevegelse/trening og bra på kostholdet bortsett fra lørdag kveld når vi var i middag. Så forsiktig optimist. Men, er veldig innstilt på at det går sakte nedover for meg nå. Tyner ut det siste.
Krysser fingrene for deg.

Hadde foresten en veldig bar helg selv så håper det veier opp for mandagen

Jeg jobber i helsevesenet og "flyr" mye rundt i sykehus korridorer.
Slett ikke FIT jeg altså :rolleyes: i juni 16 veidde jeg 84-85 kg, men har brukt månedene etter det til å trene målbevisst (I tillegg til mine daglige skritt) og ikke minst skjerpe kostholdet. Har prøvd dette "100" ganger før, men denne gangen har det "skjedd" noe inni hodet mitt som gjør at jeg tenker annerledes enn før og ikke minst langsiktig. Nå er jeg nede på litt over 66 kg og har drøyt en kilo igjen til målet mitt.
Jeg har fått mye motivasjon og heiarop her inne som har hjulpet meg veldig.
Lykke til med dine mål også - jeg er nå et eksempel på at vil man nok går det an å snu livsstil og få tilbake en kropp etter svangerskap og "late" år. Hadde ALDRI trodd dette for et år siden.

WOW! 20 kg på under et år!! Så fantastisk! Tar av meg hatten for deg! :gen014

Det er litt det samme jeg sier.
Hat prøvd 100 ganger før jeg også, men etter det ble liv igjen i dette forumet har det fungert av en merkelig grunn.
Tenker helt anderledes jeg de andre gangene jeg har prøvd.
Trening og kostholde føles mye mer riktig og kroppen fungerer mye bedre.
Det å komme seg på trening er en del av uken ikke et slit som tidligere og hodet er helt med
Var 103,2 i midten av mai -16, var 78.9 på fredag som var.
Hadde aldri i livet trodd dette for et år siden.

Over 20 kg. på under et år da dame!! :happy093.Tar av meg hatten for deg også jeg!!

Er det noen som kunne ha fortalt meg reglene her, dersom det finnes? Skal man føre opp tall/vekt e.l. og veie seg ukentlig, og evt. hvor skal dette føres opp? :)

Er det noen som kunne ha fortalt meg reglene her, dersom det finnes? Skal man føre opp tall/vekt e.l. og veie seg ukentlig, og evt. hvor skal dette føres opp? :)
Er nesten ingen regler.
Har man lyst på en fast veiedag så har man det, ønsker man ikke så er det greit.
Man velger selv om man ønsker å føre opp.
Man kan juble når man føler for det, og syte når en har lyst.
Vi støtter og motiverer hverandre.
Det er en regel, vær hyggelig mot hverandre [emoji4]

Back
Topp