Skravletråd

Er det treningsskravling her? Det slenger jeg meg gjerne på:) har akkurat begynt å trene smått igjen etter mini kom. Missunnelig på dere som har treningsapparater hjemme! Jeg må bort på Sats hver gang. Bittelitt tiltak!

Yes her er det skravletråd rundt aktivitet/kosthold/lathet/det meste så sleng deg inn.

Er det treningsskravling her? Det slenger jeg meg gjerne på:) har akkurat begynt å trene smått igjen etter mini kom. Missunnelig på dere som har treningsapparater hjemme! Jeg må bort på Sats hver gang. Bittelitt tiltak!
Jammen hei Camilla, så hyggelig å se deg her.
Har snakkes det om trening, lathet, veiing både når det går bra og når det ikke går så bra, aktiviteter, kosthold ++++

Kan si litt om meg da:) er på måned nr 2/3 med trening, 5 mnd siden fødsel. Har et generelt mål om å stramme opp! Alt føles slappt.. lår, mage, rumpe osv. De store områdene. Så fokuset hos meg ligger mest på styrketrening. Fikk PT timer av mannen i fødegave ( etter mitt ønske [emoji12]) så har fått hjelp de første 4ukene. Nå er jeg on my own og merker at motivasjonen for å gå på trening uten PT avtalen er tung! Men jeg går. Ser ganske gode resultater men det er den motivasjonen! Føler meg så sliten hele tiden. Hva er deres mål?

Flink du er, hva sier naboen til at du låner den hele tiden?

De heier på meg og har sagt jeg bare kan bruke den. Mølla står i et rom de ikke bruker og med TV så jeg forstyrrer ikke. Har til og med kode til ytterdøren så kan gå inn selv. Får nok finne på en kos gave som takk når vinteren er på hell.

Last edited:
Kan si litt om meg da:) er på måned nr 2/3 med trening, 5 mnd siden fødsel. Har et generelt mål om å stramme opp! Alt føles slappt.. lår, mage, rumpe osv. De store områdene. Så fokuset hos meg ligger mest på styrketrening. Fikk PT timer av mannen i fødegave ( etter mitt ønske [emoji12]) så har fått hjelp de første 4ukene. Nå er jeg on my own og merker at motivasjonen for å gå på trening uten PT avtalen er tung! Men jeg går. Ser ganske gode resultater men det er den motivasjonen! Føler meg så sliten hele tiden. Hva er deres mål?

Så flink du har vært og det like etter fødsel. Gratulerer med baby forresten. Du virker målbevisst og motivert og da får du det til. Men husk at det er helt ok å være sliten og ikke orke trene en dag når man har liten baby og antagelig ammer og er oppe på natten.
Tenk langsiktig og unn deg selv nyte babytiden.

Mine egne mål har vært
1. Gå ned fra 82,5 kg til 65 kg (er drøyt 3 kg unna målet nå)
2. Bli i mye bedre form. Først kondis og utåldenhet, så styrke og oppstramming.

Last edited:

Først og fremst er det å komme ned i en normal vekt.
Etter det begynner oppstramningen.
Blir vel noen PT timer da

Gikk på vekta 30 desember og da viste den 101 [emoji22] så jeg jobber for å gå ned til normal vekt. Når jeg kommer ned dit om forhåpentligvis 18 mnd kommer sikkert nye mål [emoji4]

Fridag i dag men blir både en shopping runde og tur ute med venninne. Så ikke direkte trening men tipper mange skritt :D

Back
Topp