I overkant av 13000 skritt på shopping må være innafor?![emoji38][emoji12]
Oi veldig bra! [emoji1417]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi veldig bra! [emoji1417]
Eller bare veldig glad i shopping[emoji23]
Er det treningsskravling her? Det slenger jeg meg gjerne påhar akkurat begynt å trene smått igjen etter mini kom. Missunnelig på dere som har treningsapparater hjemme! Jeg må bort på Sats hver gang. Bittelitt tiltak!
Jammen hei Camilla, så hyggelig å se deg her.Er det treningsskravling her? Det slenger jeg meg gjerne påhar akkurat begynt å trene smått igjen etter mini kom. Missunnelig på dere som har treningsapparater hjemme! Jeg må bort på Sats hver gang. Bittelitt tiltak!
Flink du er, hva sier naboen til at du låner den hele tiden?Blir nærkontakt med naboens mølle i kveld
Jeansen fra november slenger nå og jeg er inspirert![]()
Jammen hei Camilla, så hyggelig å se deg her.
Har snakkes det om trening, lathet, veiing både når det går bra og når det ikke går så bra, aktiviteter, kosthold ++++
Flink du er, hva sier naboen til at du låner den hele tiden?
Kan si litt om meg daer på måned nr 2/3 med trening, 5 mnd siden fødsel. Har et generelt mål om å stramme opp! Alt føles slappt.. lår, mage, rumpe osv. De store områdene. Så fokuset hos meg ligger mest på styrketrening. Fikk PT timer av mannen i fødegave ( etter mitt ønske [emoji12]) så har fått hjelp de første 4ukene. Nå er jeg on my own og merker at motivasjonen for å gå på trening uten PT avtalen er tung! Men jeg går. Ser ganske gode resultater men det er den motivasjonen! Føler meg så sliten hele tiden. Hva er deres mål?
Kan si litt om meg daer på måned nr 2/3 med trening, 5 mnd siden fødsel. Har et generelt mål om å stramme opp! Alt føles slappt.. lår, mage, rumpe osv. De store områdene. Så fokuset hos meg ligger mest på styrketrening. Fikk PT timer av mannen i fødegave ( etter mitt ønske [emoji12]) så har fått hjelp de første 4ukene. Nå er jeg on my own og merker at motivasjonen for å gå på trening uten PT avtalen er tung! Men jeg går. Ser ganske gode resultater men det er den motivasjonen! Føler meg så sliten hele tiden. Hva er deres mål?
Gikk på vekta 30 desember og da viste den 101 [emoji22] så jeg jobber for å gå ned til normal vekt. Når jeg kommer ned dit om forhåpentligvis 18 mnd kommer sikkert nye mål [emoji4]Kan si litt om meg daer på måned nr 2/3 med trening, 5 mnd siden fødsel. Har et generelt mål om å stramme opp! Alt føles slappt.. lår, mage, rumpe osv. De store områdene. Så fokuset hos meg ligger mest på styrketrening. Fikk PT timer av mannen i fødegave ( etter mitt ønske [emoji12]) så har fått hjelp de første 4ukene. Nå er jeg on my own og merker at motivasjonen for å gå på trening uten PT avtalen er tung! Men jeg går. Ser ganske gode resultater men det er den motivasjonen! Føler meg så sliten hele tiden. Hva er deres mål?
Vet du hva, det vil du klare helt fint.Gikk på vekta 30 desember og da viste den 101 [emoji22] så jeg jobber for å gå ned til normal vekt. Når jeg kommer ned dit om forhåpentligvis 18 mnd kommer sikkert nye mål [emoji4]
Veldig bra. Shopping er sunt![]()
Det er mitt motto også[emoji12]