Skikkelig motiverende det da!!!
Ja, og når en ser resultater også så er det enda mer motiverende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skikkelig motiverende det da!!!
Takker jo så motiverende å være der jeg er nå.
Siste dag i januar alleredehvor ble den måneden av
Godt fornøyd med både nedgang og oppstart av trening og turer. Passerer 500.000 skritt - BRA det "klapp på skulderen".
Jeg klarte bare rett over 374.000 skritt, men nå har jeg også vært mye syk denne måneden.Tidlig i seng i dag og kan konstantere at det ble drøyt 510.00 skritt i januar (og da er ikke 1. Jan med for glemte ta på skriftmåler). Fornøyd og klar for februar.
Æææ gikk på den smellen igår. På en kafé hvor de nesten ikke hadde noe ok og hvor vi var litt småsultne bestilte jeg salted caramel chocolate cake! [emoji54] syndig God og garantert like mange kalorier! [emoji54]
Må passe på og holde måltider her og holde meg til cola zero ute!
Tidlig i seng i dag og kan konstantere at det ble drøyt 510.00 skritt i januar (og da er ikke 1. Jan med for glemte ta på skriftmåler). Fornøyd og klar for februar.
Jeg klarte bare rett over 374.000 skritt, men nå har jeg også vært mye syk denne måneden.
Utrolig flink du har vært
Send en pm med link til tråden til Tamara [emoji4]Laget en tråd for utregning av antall skritt i februar.
Hvordan få den merket så den blir lagt øverst?
Da er første dag i februar snart over, og har vært forholdsvis aktiv.
Vi gikk med storebror ned til skolen, og så tok jammen frøkna og jeg og gikk opp i bhg også. Så da fikk jeg nesten 2 km ekstra tur/retur.
Har ryddet og vasket litt her hjemme, og vært på shopping. Er over 12000 skritt så langt [emoji4]
Hadde en helg med litt for mye utskeielser, og så ble jeg syk, og når jeg er syk småspiser jeg alt som er nei-nei i tillegg til mindre hard trening.Jeg skal veie og er brukbart optimist - hatt en fin uke.
Lykke til!!!
Hadde en helg med litt for mye utskeielser, og så ble jeg syk, og når jeg er syk småspiser jeg alt som er nei-nei i tillegg til mindre hard trening.
Venter også tanta en av de nærmeste dagen og tanta-kiloene kommer ofte et par dager før.
Forventer nesten +1 kg