Du gir deg aldri!!stolt av deg!
Hehe, nei gir meg ikke. Skal ta en økt med mannen nå. Vi rekker ikke treninga i kveld, men kan fint lage program selv.
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du gir deg aldri!!stolt av deg!
Hehe, så ivrig dakult!
Hehe, nei gir meg ikke. Skal ta en økt med mannen nå. Vi rekker ikke treninga i kveld, men kan fint lage program selv.
Takk![]()
Takk
Rimelig fornøyd selv. Viser bare at det CrossFit is the way to go
Du vet jo at jeg gir meg ikke![]()

Hva er egentlig CrossFit?Takk
Rimelig fornøyd selv. Viser bare at det CrossFit is the way to go
Du vet jo at jeg gir meg ikke![]()
Så flink du erHar trent mandagstimen "min". Deilig!!!
Du er helt rå når det kommer til å gåSiste dag i januar alleredehvor ble den måneden av
Godt fornøyd med både nedgang og oppstart av trening og turer. Passerer 500.000 skritt - BRA det "klapp på skulderen".
Hva er egentlig CrossFit?
Imponerende stå-på-vilje![]()
Flinke dere er!!!
Med andre ord, når jeg om ikke så lenge ska bytte ut en at turdagene mine med en eller annen form for trening for å stramme litt opp vil dette være perfekt.Det er en treningsform med en kombinasjon av styrke, utholdenhet, spenst og turn. Mye basisøvelser, og øvelser som gjenspeiler de bevegelsene du gjør i det daglige liv. Poenget er å presse seg hver økt enten ved å ta tyngre vekter eller mange repetisjoner. Eller ta så mange runder av et program innen 20 min. Det er et stort spenn, men poenget er at du presser deg hver eneste gang.
Et program kan bestå av for eks: markløft 5x5. For hver runde skal du øke vekten. Før du starter på hovedprogrammet :150 situps, 120, wall balls, 100 thrusters, 80 boxs jump, 60 hangups og 40 pushups og avslutter med 2 km løping eller roing. Dette er bare et av mange eksempler.
Med andre ord, når jeg om ikke så lenge ska bytte ut en at turdagene mine med en eller annen form for trening for å stramme litt opp vil dette være perfekt.
Tusen takk
Takk, vi prøver. Vi trener til konkurranse begge to, så blir en del trening.
Du er helt rå når det kommer til å gå![]()
Æææ gikk på den smellen igår. På en kafé hvor de nesten ikke hadde noe ok og hvor vi var litt småsultne bestilte jeg salted caramel chocolate cake! [emoji54] syndig God og garantert like mange kalorier! [emoji54]
Må passe på og holde måltider her og holde meg til cola zero ute!
Det gjorde jeg! Må jo det for lenge til jeg kan nyte noe sånt igjen [emoji6]Den hørtes virkelig god ut!!! Håper du nøt den![]()