Pusern
Gift med forumet
Vil ned til 60, er 163 cm så vekta burde vel ikke være mer enn 65, men er idag 98,5 kg [emoji54] Huff!
Dette greier du men tenk langsiktig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil ned til 60, er 163 cm så vekta burde vel ikke være mer enn 65, men er idag 98,5 kg [emoji54] Huff!
Jeg begynte rett etter 17. mai i fjor.Når begynte du?
Ja må nesten være fornøyd så lenge det fortsetter å gå nedover, litt nervepirrende å reise til Egypt og bli borte i nesten 4 uker, har ikke hatt bra kosthold der før [emoji85]
Det må jeg bli, bestilte billetter til Egypt igår og reiser neste lørdag samt får besøk i helga [emoji54]
Endte på 80,7 kg, -2,5 kg på 3 uket
Jeg begynte rett etter 17. mai i fjor.
Er ikke bestandig like lett når man er bortreist, men prøv å ha fokus på det likevel.
Er nå 80,7 [emoji4]
Har litt igjen, men håper på å være under 70 og normal BMI før 13. april for da har vi 15 års bryllupsdag
Endte på 80,7 kg, -2,5 kg på 3 uket
Var bekymret for vekta idag men hadde gått ned 0,7 kg [emoji16]
Selvfølgelig gjør jeg det [emoji3]Det greier du!!!!!
Men ikke under 80 igjenWow!bøyer meg i hatten!!
Selvfølgelig gjør jeg det [emoji3]
Må det ja, har ikke alltid hvert lett i Egypt men må bare holde det jeg gjør nå [emoji4]Jeg begynte rett etter 17. mai i fjor.
Er ikke bestandig like lett når man er bortreist, men prøv å ha fokus på det likevel.
Er nå 80,7 [emoji4]
Har litt igjen, men håper på å være under 70 og normal BMI før 13. april for da har vi 15 års bryllupsdag
Skal det ja, må jo bare det [emoji4]Dette greier du men tenk langsiktig
Tja blir ganske godt men gruer meg til kulda [emoji54]Deilig med ferie da!!!!!!!
Men ikke under 80 igjen
Ronja, er du østfolding?Nei, men ille nære
Rom ble heller ikke bygd på en dag![]()
Ronja, er du østfolding?![]()
Tok en bråsjans, haha. Men vestfold er ikke så ille det heller.Nope, feil side av fjordenvestfolding...
Har trent en del denne uka. CrossFit 1,5 time x 2. Løpt ute. Løp terrengløype 5 km i går. Skal ut å løpe igjen senere i dag, og en liten CrossFit økt hjemme.
Jeg måtte kutte ut prosjektet med å kutte ut cola og godteri pga jeg startet i psykiatrisk praksis denne uka. Det ble for tøft å fokusere på abstinenser etter koffein og sukker, samtidig som du skal være profesjonell overfor de som har opplevd det mest grusomme du kan tenke deg.
Skal prøve igjen når jeg har kommet litt inn i praksis. Jeg visste ikke hva slags pasienter det var der på forhånd.
Tok en bråsjans, haha. Men vestfold er ikke så ille det heller.